problemen ud5005,bizar probleem

Gestart door remco28, april 09, 2012, 20:56:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

remco28

Dat nog niet,kan ik morgen wel even doen.

remco28

Ze zijn vandaag geweest,met een andere ud5005,die deed het prima.
Vervolgens mijn oude er weer tussen gehangen en wat denken jullie?niks aan de hand.
Speelt ineens alles af,blij dat het is opgelost maar snap nog steeds niet hoe het kan?

Volgens hun kan het zijn dat,als je eerst stroom erop doet en dan pas hdmi kabel aansluit,hij dan in beveiligingsmodus kan schieten en dat zou hier gebeurt kunnen zijn?


JohnWx

Citaat van: remco28 op april 13, 2012, 16:22:22
Ze zijn vandaag geweest,met een andere ud5005,die deed het prima.
Vervolgens mijn oude er weer tussen gehangen en wat denken jullie?niks aan de hand.
Speelt ineens alles af,blij dat het is opgelost maar snap nog steeds niet hoe het kan?

Volgens hun kan het zijn dat,als je eerst stroom erop doet en dan pas hdmi kabel aansluit,hij dan in beveiligingsmodus kan schieten en dat zou hier gebeurt kunnen zijn?

kan, maar zou niet mogen vind ik
maar gelukkig doet alles het weer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

Dat is weird!

Dan voel je je wel  redface

enfin, geniet nu eindelijk van je muziek.

remco28

Ja ik voelde me behoorlijk voor joker zitten,als het weer gebeurt dat neem ik het op en laat ik het in de winkel zien.
Ook zo met autoos,ga je naar de garage,doen ze het weer.
Maar hij doet het weer,dat is het belangrijkste,alleen nog geen vertrouwen in dat het zo blijft,ach we zien wel.
Bedankt dusver iedereen.

DoctorJacoby

Ik heb ook al heel wat bizarre probleempjes gehad met mijn UD5005.

Perfect_audio

Citaat van: remco28 op april 13, 2012, 16:22:22
Volgens hun kan het zijn dat,als je eerst stroom erop doet en dan pas hdmi kabel aansluit,hij dan in beveiligingsmodus kan schieten en dat zou hier gebeurt kunnen zijn?

Het is niet verwonderlijk: het is ook meer een 'computer' dan een 'Marantz', als je begrijpt wat ik bedoel. HDMI heeft niets met audio te maken maar alles met digitale signalen en protocollen. Een beetje statische lading op de kabel of connector bij het aansluiten en je hebt het protocol zo omver!
Niet voor niets adviseert men "eerst kabels aansluiten, dan apparaten aanzetten".

Ben nu bezig met de handleiding te schrijven voor de nieuwe Anti-Mode 2.0 Dual Core en die waarschuwing heb ik er ook in gezet met vette letters!

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

remco28

Weer wat geleerd haha,ik wist dat niet,ik dacht gewoon aansluiten...

remco28


WimPeu

Zal allemaal wel verklaarbaar zijn maar normaal vind ik het niet. Ik heb al heel wat HDMI apparaten hier gehad maar nog nooit dit probleem. Bottumline hier..hij is niet 100%  goed.  :|
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Ik zet eigenlijk nooit iets uit als ik kabels ga wisselen of zoiets.
Jaja, schaam me kapot.
Kabel naar m'n beamer heb ik in het begin steeds moeten wisselen, komen soms wat vonkjes vanaf als je dat doet.
Heb ik me nog nooit druk om gemaakt.  :-D






remco28

Als het weer gebeurt krijg ik een nieuwe,maar tot op heden geen problemen,echt vaag dit.

thepioneer

betrouwbaarheid 0& dus. Moet niet kunnen bij een merk die als gerenomeerd bestempeld wil worden. Vindt dat het hard achteruit gaat de laatste jaren,

Jammer maar waar. 
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

remco28

Ik had ook iets meer kwaliteit verwacht,maar aan de ene kant denk ik ook dit kan elk merk overkomen,en het blijft technisch e.d,maar qua plezier wat ik er aan heb is ook veel waard,en dat geeft marantz ook.
Ook enkel en alleen om door naar te kijken,de meeste merken vind ik een goedkope plastic fantastic gehalte hebben,zelfs denon vind ik niet mooi.
Marantz heeft het beter begrepen qua uitstraling betreft,en ik geloof nog steeds dat de bouwkwaliteit van marantz zeer goed is,ondanks de probleempjes.

jrm

Citaat van: remco28 op april 17, 2012, 23:36:39
Ik had ook iets meer kwaliteit verwacht,maar aan de ene kant denk ik ook dit kan elk merk overkomen,en het blijft technisch e.d,maar qua plezier wat ik er aan heb is ook veel waard,en dat geeft marantz ook.
Ook enkel en alleen om door naar te kijken,de meeste merken vind ik een goedkope plastic fantastic gehalte hebben,zelfs denon vind ik niet mooi.
Marantz heeft het beter begrepen qua uitstraling betreft,en ik geloof nog steeds dat de bouwkwaliteit van marantz zeer goed is,ondanks de probleempjes.

:yes:

Netjes verwoord, elk merk heeft wel eens te kampen met een maandagmorgen productie, alleen  violent1 als het precies jouw apparaat is.