Hallo allemaal,
Vanavond na het werk kwam ik thuis en meende een deuntje op te zetten. Dus, tuner aan, versterker aan en... Nix
Nu was de vriendin vandaag thuis en vanmiddag heb ik zelf de set aan gezet zonder probleem.
Namiddag meende de vriendin een cdtje af te spelen. Dus cd speler aan, cdtje erin en verder nog steeds geen probleem. Nu, volgens haar (vrouwen taal
) was het net of de cd bleef hangen maar toch wist ze te vertellen dat het display gewoon vrolijk verder aan het tellen was. Daarna heeft ze dan gewoon alles uit gezet en is richting winkel vertrokken.
Dus even er na kwam ik thuis en volgens dagelijkse gewoonte direct de tuner en versterker aan gezet en toen.... nix
Dus toen geprobeerd met cd speler, tuner, digibox... maar nergens kwam geluid uit.
Ondertussen heb ik geprobeerd of er via de hoofdtelefoon gluid uit komt, maar ook daar blijft het stil.
Daarnet heb ik ook effe het deksel eraf genomen om misschien enkele zekeringen te vinden, maar inwendig vind ik er maar 1 en die is in orde.
Het lampje vooraan brandt gewoon, de input selecie- en volumeknop doen het ook gewoon, zelfs met de afstandsbediening, alle knopje vooraan lijken ook te werken want inwendig hoor ik verschillende dingen klikken wanneer ik erop duw. Ook hoor ik een lichte brom als de versterker aan gezet wordt, daarmee denk ik dat de transfo het ook gewoon doet (ook omdat de lampjes branden
)
Maar verder dan dit reikt mijn kennis niet en nu hoop ik op jullie kennis.
Ik zal ook een paar foto's plaatsen en hoop op een paar tips
Alvast bedankt.