Hallo,
Ik heb het volgende probleem:
Alles werkt prima na veel onderzoek en instellingen, tenminste....
Ik kijk lekker TV / DVD en schakel alles uit en naar bed.
Volgende dag zet ik het aan en krijg ik geen geluid uit de versterker.
(schakelen naar tuner of PS3 geeft wel geluid, dus zit tussen SR en TV)
Als ik volume van de tv bedien zie ik normaliter Home Cinema up en down
Als het niet werkt krijg ik daar alleen volume van de TV te zien.
Via Viera Link kan ik dan wel switchen van TV naar Home Cinema, maar dit veranderd niets.
In dat Viera Link menu staan als ik geen geluid heb ook vele opties zoals recorder 1-2-3-4 speler 1-2-3-4 overige 1-2-3-4..... ook vreemd, want in de "werkende" modus geeft die daar of niets, of alleen speler.
Kabel vervangen (Monster) geen verandering.
Versterker aan / uit, TV aan / uit Kabels switch... Stekkers eruit van alles, en ja, dan doet het het weer......
Soms 2/3 dagen geen probleem meer....en dan begint het weer....
Controleer instellingen en HDMI aansluitingen - verschijnt dan ook wel in beeld, maar daar kan mi niets fouts zitten, want de voorgaande dagen werkte ook alles normaal.
Panasonic gebeld, vermoeden bestond van HDMI uitgangen ed. Monteur van e-care langs geweest.
Uiteraard werkte toen alles, zal je net zien .... maar hij heeft de HDMI printplaat uit de TV gewisseld.
helaas...... 2 dagen later weer hetzelfde.....
Naar de winkel terug..(BCC) Die dacht misschien iets van HDMI-handshake....... nu zegt mij dit weinig tot niets, dus al helemaal niet wat er aan te doen wat dat betreft.......
Verder niets vreemds aangesloten oid, alleen een PS3 op de SR5006.
Verder een C+ module voor Ziggo (waar ik totaal niet tevreden mee ben, want als ik tv kijk, kan ik het OSD van de SR niet zien !!! maar dit even off topic...)
Iemand enig advies / ervaring met mijn probleem....??
Bijna radeloos..... maar.... als het werkt, het je wel wat