Pioneer SA 05

Gestart door erik1950, april 03, 2012, 19:35:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

erik1950

De pioneer SA 05  is dat een versterker met ingebouwde Sound mixer zijn er hier mensen die weten of dat goed werkt.
Het zou 2x 75 watt zijn



Uploaded with ImageShack.us

JohnWx

 HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950


JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 03, 2012, 21:09:50
????????

het is een Marantzforum waar ook andere merken aan bod komen maar geen plastieke troep of kermis setjes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Je hebt het thuis staan nu?

Probeer het eens gewoon zou ik zeggen.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

erik1950

#5
ja ik wist niet dat pioneer een plastieken troep merk was en ja het is hier marantzforum maar staat toch in andere merken
Denk je dat ze een versterker van 2x70 watt in een plastieken doosje steken, het is wel van degelijk metaal gemaakt



Uploaded with ImageShack.us

SB_Marantz

Kijk hier maar eens dan.................... violent1



http://www.pbase.com/mpx/pioneer
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

erik1950

T'ja dat zijn mooie prentjes , maar ik heb de sa 05 zelf , is meer waard dan die prentjes toch , maar nietemin doet het je watertanden

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 04, 2012, 07:27:04
ja ik wist niet dat pioneer een plastieken troep merk was en ja het is hier marantzforum maar staat toch in andere merken
Denk je dat ze een versterker van 2x70 watt in een plastieken doosje steken, het is wel van degelijk metaal gemaakt



Uploaded with ImageShack.us

ik zei ook andere merken komen aan bod

Maar niet dit soort kermis spullen maar is mijn mening en ik denk ook van meerdere we kunnen er een POLL van maken ?

En ja ik denk zeker dat ze 75 watt in een kermisset stoppen sterker nog hoe meer hoe beter voor de verkoop

Maar als jij het fijn vind om het over een mixer te hebben, prima

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mountainbiker

Pioneer heeft in het verleden toch ook goede versterkers gemaakt?
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op april 04, 2012, 11:05:03
Pioneer heeft in het verleden toch ook goede versterkers gemaakt?

zeker maar niet elk merk maakt alleen maar mooie en goede spullen moet jij toch weten (marantz/philips  :-P)


vooral de REFERENCE/EXCLUSIVE lijn vind ik mooi


http://audio-database.com/PIONEER-EXCLUSIVE/amp/index.html
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

T'is niet omdat je  ze niet mooi vind dat ze niet goed zouden zijn ,  :-D

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 04, 2012, 11:24:29
T'is niet omdat je  ze niet mooi vind dat ze niet goed zouden zijn ,  :-D

dat heeft er niks mee te maken maar dit soort dingen zijn gemaakt puur en alleen met opties om te verkopen zelfs toen al

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Ik ben om ik wil zo een disco ding heb de achter kant gezien microfoon erin en zingen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

Dat kan je zeggen ook van hun galm versterkers ze hebben  2 of meerdere gemaakt