Geen geluid DVD

Gestart door erik1950, april 03, 2012, 07:03:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

erik1950

ik heb een onkyo dv sp504E tweedehands gekocht de eerste keer dat ik hem probeerde  werkte ie  , maar nu niet meer had hem  aangesloten met hdmi kabel  ik heb beeld maar geen klank , wat zou hier mis zijn

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 03, 2012, 07:03:57
ik heb een onkyo dv sp504E tweedehands gekocht de eerste keer dat ik hem probeerde  werkte ie  , maar nu niet meer had hem  aangesloten met hdmi kabel  ik heb beeld maar geen klank , wat zou hier mis zijn

Moet je instellen elk merk is verschillend

Hoe en wat heb je aangesloten en op wat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

#2
ik heb de tv verbonden aan de dvd met de hdmi kabel dvd op hdmi gezet, maar het rare is dat hij al goed gewerkt heeft

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 03, 2012, 09:26:39
ik heb de tv verbonden aan de dvd met de hdmi kabel dvd op hdmi gezet, maar het rare is dat hij al goed gewerkt heeft

instellingen niks meer niks minder


heb je alleen een hdmi kabel en geen andere kabels erop voor stereo naar je versterker ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

Nee er ligt niets anders aan

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 03, 2012, 10:31:26
Nee er ligt niets anders aan


dan zijn het de instellingen op tv of op de dvd speler


een van beide staat niet goed


en tuurlijk kan het zo zijn dat je geluid heb gehad maar vaak als je dan gewoon tv gaat kijken of tv uitzet of dvd uitzet dat alles weer staat zoals vanaf de fabriek


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Denk dat John gelijk heeft of er moet een stomme film inzitten, zo noemen wij een film zonder geluid.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site