Versterker houdt ermee op

Gestart door NIFON, maart 31, 2012, 16:16:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: NIFON op april 01, 2012, 11:30:04
Ik ben er helemaal klaar mee, denk dat ik de versterker maar met een voorhamer kapot sla dit film en op youtube set wat een bagger Marantz HB

heeft niks met bagger te maken maar met onderhoud
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Citaat van: NIFON op april 01, 2012, 10:09:17
Je wil het niet weten, ik ben dus gek van Marantz omdat ik van huis uit altijd Marantz heb geluisterd bij mijn moeder altijd goed geluid en wat denk je die heeft dus het 140 eindversterker model.
Ik sprak haar gisteren nog en zei, heb ik weer mijn versterker stuk en die van jou altijd gewoon goed snap er de ballen niet van maar goed.


Je moeder heeft een 140?

Het hele setje met de 3200 preamp en 104/110/112 tuner?

Leuk man!

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mountainbiker

Citaat van: John Wx op april 01, 2012, 11:14:57
neeeeeee goed juist dan kunnen de mensen weer nieuw kopen oooooooohhhhhhhhhhhhhhh blond  :-P
Nou niet blond hoor.Als ik vroeger op school een dergelijke printplaat inleverde als werkstuk kreeg ik gewoon op mijn donder van mijn electroleraar. Bij het lossolderen van die Oude Elna prut ging soms zelfs stukken koper mee de tinzuiger in (hersteld met zilverlijm) en van die koelprofielen en potmeters kan ik nou ook niet echt laaiend enthousiast worden.Alsof het de dag van gisteren is hoor ik die verkoper in 1991 zeggen hoe degelijk die versterker wel gebouwd zou zijn.Kan allemaal niet tippen aan die 2 Denon pma300v die ik tweedehands heb gekocht en ook nog ouder zijn.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op april 01, 2012, 13:55:14
Nou niet blond hoor.Als ik vroeger op school een dergelijke printplaat inleverde als werkstuk kreeg ik gewoon op mijn donder van mijn electroleraar. Bij het lossolderen van die Oude Elna prut ging soms zelfs stukken koper mee de tinzuiger in (hersteld met zilverlijm) en van die koelprofielen en potmeters kan ik nou ook niet echt laaiend enthousiast worden.Alsof het de dag van gisteren is hoor ik die verkoper in 1991 zeggen hoe degelijk die versterker wel gebouwd zou zijn.Kan allemaal niet tippen aan die 2 Denon pma300v die ik tweedehands heb gekocht en ook nog ouder zijn.

voor de economie is het een prima printplaat  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

Citaat van: NIFON op april 01, 2012, 11:30:04
Ik ben er helemaal klaar mee, denk dat ik de versterker maar met een voorhamer kapot sla dit film en op youtube set wat een bagger Marantz HB
:nonono: Slecht idee NIFON, met een servicebeurt bereik je meer. violent1. Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SB_Marantz

Leg jij de 300 bypass'jes dan even?  :schater:

Zonder gein, zoals ik al eerder zei valt de versterker best op te lappen maar persoonlijk vind ik het maar bagger materiaal.


Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Citaat van: NIFON op april 01, 2012, 11:30:04
Ik ben er helemaal klaar mee, denk dat ik de versterker maar met een voorhamer kapot sla dit film en op youtube set wat een bagger Marantz HB

Nee!!!!  hier met dat ding!!!  :evil:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

HAL9000

Het  is  alleen bij dit  printje  dat het er  extreem  slecht aantoe  gaat.  Verder  valt  het wel mee  in de  SM-80.
Overigens  de bijbehorende  sc-80  is 10x  erger  :roll:  frusty

Die  4x9MM  moeten eruit,  en die  standaard  torretjes  moeten eruit, en 2x To220 plaatsen  met koeling.   Elko's plaatsen  die 105 graden zijn. 
En  de  boel goed vertinnen/omleiden  :-P
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Citaat van: NIFON op april 01, 2012, 11:30:04
Ik ben er helemaal klaar mee, denk dat ik de versterker maar met een voorhamer kapot sla dit film en op youtube set wat een bagger Philips HB


Cool!  :schater:

Stuur effe de link als je zover bent dude!  notworthy
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Citaat van: HAL9000 op april 01, 2012, 16:53:16
Verder  valt  het wel mee  in de  SM-80.
Overigens sc-80  is 10x  erger
SM is 10x ergerdur dan SC.   :roll: :-P 8-)
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Zweef

Citaat van: SB_Marantz op april 01, 2012, 17:27:39

Cool!  :schater:

Stuur effe de link als je zover bent dude!  notworthy
Zij de Plipshatert...  shutup
Stoc:  Marantz NR1506, PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit:CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM80

SB_Marantz

Nee hoor absoluut geen Flips hater.
Hun cd spelers waren prachtig!
Vooral de CDM loopwerken..........jum jum.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Zweef

Citaat van: SB_Marantz op april 03, 2012, 16:46:38
Nee hoor absoluut geen Flips hater.
Hun cd spelers waren prachtig!
Vooral de CDM loopwerken..........jum jum.
Heb nog een smetteloze CD-72MkII staan, kopen?  :wink:
Stoc:  Marantz NR1506, PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit:CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM80

SB_Marantz

Ben al ruimschoots voorzien maar dankje voor het gulle aanbod.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM