Music Hall Dac25.3

Gestart door VANZOMERENG, maart 28, 2012, 20:56:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

En wij denken dat te kunnen herineren van 2 weken geleden ? knap
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Zoldar op april 02, 2012, 21:24:27
nee rene. we horen wat we horen. en er verandert iets bij sommige apparatuur.

ik heb de designer van die headphone amp hierover gesproken en die zegt hetzelfde. net als elke gebruikers review die ik lees van dat model.

mensen die geen verandering horen melden natuurlijk niks  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

als jij iets NIET hoort gaan wij dat hier in niet in twijfel trekken.

Als ik of anderen iets WEL horen is het opeens hocus pocus?

best leuk ervaringen delen zo met elkaar.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

cz79

Je hebt altijd z**kstralen erbij, maar dat geeft niet.

Maar wel lekker eenzijdig ervaringen delen zo, wij twijfelen niet als zij een ervaring hebben (dus ook als zij niets horen), maar als wij wel wat horen dan is er twijfel alom, maakt niet uit het maakt ONS gelukkig met ONZE set en ONZE oren.

JohnWx

Citaat van: cz79 op april 06, 2012, 21:51:41
Je hebt altijd z**kstralen erbij, maar dat geeft niet.

Maar wel lekker eenzijdig ervaringen delen zo, wij twijfelen niet als zij een ervaring hebben (dus ook als zij niets horen), maar als wij wel wat horen dan is er twijfel alom, maakt niet uit het maakt ONS gelukkig met ONZE set en ONZE oren.

E I   mag ik nu een bal pakken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: cz79 op april 06, 2012, 21:51:41
Je hebt altijd z**kstralen erbij, maar dat geeft niet.

Maar wel lekker eenzijdig ervaringen delen zo, wij twijfelen niet als zij een ervaring hebben (dus ook als zij niets horen), maar als wij wel wat horen dan is er twijfel alom, maakt niet uit het maakt ONS gelukkig met ONZE set en ONZE oren.

Een "ons" meer of minder mij maakt het niet uit.

Zeg alleen dat ons geheugen, en dan luisteren wij met ons zintuigelijk deel een geheugen heeft wat ietjes langer is als het geheugen van een mossel, erg kort is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

En ik heb het idee dat sommige mensen soms wel is dingen horen die er niet zijn of juist wel, heb te vaak mensen ermee gefopt bij diverse shows en luisteravonden bij audio verenigingen, was wel voor de tijd van HDaudio 1993 t/m 2006
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

kom mij dan lekker foppen de volgende keer als ik hier op de bank zit. dan heb je recht van spreken.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

#23
Maar ik mag eigenlijk niet oordelen want ik luister niet meer serieus naar verschillen alleen in speakers omdat ik het marges vind die ik op dit moment te klein vind om te vergelijken

Maar hoewel ik commentaar/opmerkingen heb doet het niks af aan mijn waardering voor jullie bezigheid in deze materie




Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Zoldar op april 06, 2012, 22:17:30
kom mij dan lekker foppen de volgende keer als ik hier op de bank zit. dan heb je recht van spreken.

is dit een date
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

kan altijd. zit er in ieder geval een van de twee met beide benen op de grond  :-D
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: Zoldar op april 06, 2012, 22:29:21
kan altijd. zit er in ieder geval een van de twee met beide benen op de grond  :-D

Dat klopt

+1 notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Juist. Een vraagje als je deze dac ter vervanging van de dac in de SA gebruikt hoor je dan veel verschil?

lo

Topic op geschoond, graag weer ontopic verder!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.