Cor's SA8400 is terug van reparatie bij HAL9000.

Gestart door Cornelis1921, maart 23, 2012, 23:16:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

i2Paq

Citaat van: John Wx op september 05, 2012, 14:57:24
Cor gewoon verkopen dat ding en als men langs komt om te luisteren gewoon de sacd's erin die het doen, en gewoon erbij zeggen lens soms vuil of afstelling

binnen weekje verkocht


Ga je schamen!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

Citaat van: i2Paq op september 07, 2012, 13:10:22
Ga je schamen!

Waarom schamen je vermeld erbij dat hij sommige sacd niet goed leest er zijn veel mensen die zo een ding weer aan de praat krijgen heb ik vaker vermeld over deze Marantz dus als je commentaar heb prima maar graag dan alles lezen 

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op september 07, 2012, 14:39:43
Waarom schamen je vermeld erbij dat hij sommige sacd niet goed leest er zijn veel mensen die zo een ding weer aan de praat krijgen heb ik vaker vermeld over deze Marantz dus als je commentaar heb prima maar graag dan alles lezen 


Dat kan maar niet gaan beun hazen, eerlijk duurt het langst.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

#183
Citaat van: Paul op september 07, 2012, 19:02:14
Dat kan maar niet gaan beun hazen, eerlijk duurt het langst.

is toch geen beunhazen gewoon duidelijk erbij zetten dat hij soms bepaalde sacd niet goed leest heeft werkelijk niks met beunhazen te maken Paul

als je ziet hoeveel defect of met klacht word verkocht en vermeld is dat een goede handel gewoon voor veel mensen


Nee Cor je moet het ding maar weg gooien hoor ik net  byebye
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op september 07, 2012, 19:56:13
is toch geen beunhazen gewoon duidelijk erbij zetten dat hij soms bepaalde sacd niet goed leest heeft werkelijk niks met beunhazen te maken Paul

als je ziet hoeveel defect of met klacht word verkocht en vermeld is dat een goede handel gewoon voor veel mensen


Nee Cor je moet het ding maar weg gooien hoor ik net  byebye
:-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Wat is een SACD Speler eigenlijk nog tegenwoordig.
Je zegt al te willen streamen, of geef het een andere naam, dus laat lekker varen dat ding.
Niet letterlijk, gewoon met 'dozenschuiver' John mee gaan.
Te koop met mankement..!
Je hebt er nog één, kapitalist in spé..
Besteed het verkoop bedrag aan wat je nu echt nodig zou hebben!
Kan ik niet voor je invullen natuurlijk, geef ook alleen maar mijn beschonken mening...
Eh,..... Bescheiden bedoel ik natuurlijk.

Heb al eens geopperd dat je voor een paar knaken gewoon je pc kunt gebruiken en gewoon goed van je muziek kan genieten.
Die ventilator hoor je echt niet boven je hoofdtelefoon uit snachts.
En overdag gaat het op in je omgevingsgeluid.

Kom nog eens buurten, ik laat je graag het gemak zien van een PC en de geluidskwaliteit van een standaard geluidskaart.
Dit laatste kan natuurlijk gewoon mazzel zijn hier, er zit eerlijksheidshalve wel wat storing/ruis in m'n kaart (dus zonder muziek en vol volume knarst het aardig.
Met muziek voor mij geen storende en zelfs niet waarneembare factor).
Daar zit denk ik nog behoorlijke ruimte voor algehele verbetering, maar ik heb geen behoefte.
Goed is tegenwoordig gelukkig goed
Genoeg!
Dus wees wederom welkom!

(Eerst m'n vriendje even langs SB trouwens, geloof dat het tin de huur niet betaald heeft).




--Verstuurd zonder netwerk--

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: marvin op september 08, 2012, 02:15:10
Wat is een SACD Speler eigenlijk nog tegenwoordig.
Je zegt al te willen streamen, of geef het een andere naam, dus laat lekker varen dat ding.
Niet letterlijk, gewoon met 'dozenschuiver' John mee gaan.
Te koop met mankement..!
Je hebt er nog één, kapitalist in spé..
Besteed het verkoop bedrag aan wat je nu echt nodig zou hebben!
Kan ik niet voor je invullen natuurlijk, geef ook alleen maar mijn beschonken mening...
Eh,..... Bescheiden bedoel ik natuurlijk.

Heb al eens geopperd dat je voor een paar knaken gewoon je pc kunt gebruiken en gewoon goed van je muziek kan genieten.
Die ventilator hoor je echt niet boven je hoofdtelefoon uit snachts.
En overdag gaat het op in je omgevingsgeluid.

Kom nog eens buurten, ik laat je graag het gemak zien van een PC en de geluidskwaliteit van een standaard geluidskaart.
Dit laatste kan natuurlijk gewoon mazzel zijn hier, er zit eerlijksheidshalve wel wat storing/ruis in m'n kaart (dus zonder muziek en vol volume knarst het aardig.
Met muziek voor mij geen storende en zelfs niet waarneembare factor).
Daar zit denk ik nog behoorlijke ruimte voor algehele verbetering, maar ik heb geen behoefte.
Goed is tegenwoordig gelukkig goed
Genoeg!
Dus wees wederom welkom!

(Eerst m'n vriendje even langs SB trouwens, geloof dat het tin de huur niet betaald heeft).




--Verstuurd zonder netwerk--

Dank voor het mediamarkt compliment je geeft me weer een  :-D op de ochtend THX
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: HAL9000 op september 06, 2012, 19:29:46
Ben het met John!  eens,  Ding vertoont  nu  teveel kuren.  Vind het wel jammer nog steeds  :-(
Maar wat ik al eerder aangaf: Mijn financiële toekomst staat niet toe om op enig termijn op een logeerpartijtje in "Elst" te anticiperen.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

 stupid
SB, de eerste pagina's van dit vormen misschien wel een goede inleiding tot.
Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#190
 nopompom Sinds vandaag is de SA8400 door mij volledig afgeschreven en krijgt hij een andere bestemming. nopompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

RoGEK

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Zoldar

Naar het slachthuis ermee. Je hebt de sa8003 nog. Wat een luxe.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

thanatos

Citaat van: Cornelis1921 op januari 14, 2014, 04:13:32
nopompom Sinds vandaag is de SA8400 door mij volledig afgeschreven en krijgt hij een andere bestemming. nopompom

Ken de historie niet. Maar wat is/was er loos mee ?

Cornelis1921

#194
Citaat van: thanatos op januari 15, 2014, 12:08:06
Ken de historie niet. Maar wat is/was er loos mee ?
Kalk ik wel vannacht in dit topic Thanatos. byebye


P.S. Ik ga hem binnenkort aanbieden op het forum (tegen een zeer zacht prijsje. Iemand reeds belangstelling?).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *