De set van men Broer

Gestart door NICOR, maart 17, 2012, 18:47:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NICOR

Marantz is al een lange tijd in men broer zen leven,muziek is voor hem de plaats waar hij tot rust komt,hij is iemand die nog niet bekend is met dit forum en misschien op deze manier wel gaat lukken,men broer betekend meer voor me dan de beste marantz  HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB
Foto's van zijn heiligdom,commentaar volgt later hopelijk door hem?

Heel het huis is veranderd maar niet op de plaats waar de open haard ging komen :kwijl: violent1,Don't touch my Marants zei hij,een grotere criticus qua geluid en positiie ken ik niet,alles moet perfect in hormonie klinken pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom

One step for mankind His litle kingdom






















lo

Mooie set heeft je broer, hopelijk meldt hij zich binnenkort ook aan en maakt hij zelf dit topic volledig  pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

NICOR

Hoop ik ook,zal hem wel beetje pouchen  :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

SB_Marantz

Marantz met Klipsch zien ik.... HB
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Citaat van: SB_Marantz op maart 17, 2012, 19:03:57
Marantz met Klipsch zien ik.... HB
Is een gelukkig huwelijk.   :lol: 8-) :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Daar hebben we de volgende Klipschert.  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR

Twas het eerste wat hij ook zie toen hij jouw fotos zag van je set?

Paul

Citaat van: NICOR op maart 17, 2012, 19:14:08
Twas het eerste wat hij ook zie toen hij jouw fotos zag van je set?
Je mag blij zijn met zo,n broer, onterf hem nu niet dan zal hij dat ook niet bij jouw doen.   :-D     clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WilliamB

Mooie Set,misschien komt jou broer een keer met een verslag. HB
Veel luisterplezier samen.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

SB_Marantz

Citaat van: NICOR op maart 17, 2012, 19:14:08
Twas het eerste wat hij ook zie toen hij jouw fotos zag van je set?


Zijn niet moeilijk te herkennen eehhh.  8-)



Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

dikke vingers af en toe voor de lens  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: SB_Marantz op maart 17, 2012, 19:23:00

Zijn niet moeilijk te herkennen eehhh.  8-)
Denk dat hij zich vergist en mijn vintage set bedoeld.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

NICOR

Tja voor mij nog sparen,vergeleken bij hem ben ik maar nen kleinen,qua appratuur maar kzien nu al content,kga een keer aan die geldkraan moeten draaien violent1 violent1 violent1 violent1 violent1 violent1

JohnWx

Citaat van: NICOR op maart 17, 2012, 19:46:52
Tja voor mij nog sparen,vergeleken bij hem ben ik maar nen kleinen,qua appratuur maar kzien nu al content,kga een keer aan die geldkraan moeten draaien violent1 violent1 violent1 violent1 violent1 violent1

ook kleine zijn mooi
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site