Eindelijk, de PM7200 van Cor is weer terug van een servicebeurt bij HAL9000!

Gestart door Cornelis1921, maart 15, 2012, 01:30:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

SB_Marantz

Beste Marco,

Bovenaan de pagina staat het kopje ''mijn berichten'' daarmee kun je persoonlijke berichten versturen.

Succes
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Citaat van: Marco1965 op maart 22, 2012, 14:10:05
Hallo HAL 9000, ik ben nieuw op dit forum en na het lezen van enkele items zou ik graag in contact met jou willen komen omtrent mijn Vintage apparatuur waar op dit moment geen geluid uit komt  :-( . Het hoort waarschijnlijk niet om in deze thread contact te zoeken   nonono, maar zag geen andere mogenlijkheid en heb je laatste post opgezocht. Alvast mijn excuus aan de leden hier! Als er een mogenlijkheid is om in contact te komen, dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt!  HLP  notworthy

Ja  kan hier  inderdaad via  pm,  of  email  jdregt@gmail.com
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

HAL9000

Citaat van: SB_Marantz op maart 22, 2012, 14:14:31
Dat wordt weer electrolyten en bi-po's bestellen....... :-D

Ik ben een  hele  goede  klant van farnell en consorten  shutup Denk dat ik alleen aan dit jaar  tegen de  800,- zit aan onderdelen.  Ik doe  ook reel to  reel  recorders  en ander  apparatuur. 
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Citaat van: SB_Marantz op maart 22, 2012, 16:10:38
Ik dacht dat je bij RS zat?!

Heb ik ook, maar  RS  is  2x zo  duur  en 3x zo langzaam.
En toen ik nog  particulier  was  deden ze  ineens idioot  van  NEE  wij leveren niet meer  punt uit.
Vond ik niet  netjes,  heb ook zelden tot nooit wat besteld daar.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Cornelis1921

#95
 hello 
Jon,
Dank voor je snelle reactie. notworthy
Ik lees dat het misschien een gelukkig overkomelijk euvel is? I.i.g. veel succes!
Wat betreft de uiteindelijke kostenprognose; mocht die buitenproportioneel hoger uitvallen, dan even een seintje. Ga maar tot plus/minus 200 euro in totaal, dat is de speler mij nog wel waard.
Groetjes, Cor.

stupid Vraagje aan de forummers: wat zijn nog waardige revisiekosten van deze speler na 10.000 bedrijfsuren en bij een leeftijd van 5 jaar? Gaarne enig advies hieromtrend.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Marvin


SB_Marantz

Citaat van: marvin op maart 23, 2012, 12:12:27
Elsje weet raad?  :-D


Je moest eens weten hoeveel vrouwen er apparaten in elkaar zetten incl de componenten Marv.

Ik ga die foto opzoeken voor je!!!

Good old seventies my friend.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Dena   is een tijdelijke naam.  Ik ben nog niet uit  welke  langer termijn rechtsvorm ik het  wil hebben, Ik wil namelijk niet alleen in de  elektronica  zitten,  alhoewel  automotive  erg  in trek is.  Ik wil ook een handelsorganisatie  erbij, waarbij ik  met Amerika & Canada handel. Evt meer landen. 

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Marvin

Ik weet het, ook de Tannoy fabriek heeft veel vrouwen in dienst om de DC in elkaar te freubelen.
Van die betaalbare modellen heten ze tegenwoordig geloof ik 'Ping', -en zijn ze waarschijnlijk nog te jong voor een driewieler.

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!