Versterker Marantz PM4200

Gestart door NICOR, maart 12, 2012, 20:24:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NICOR

Is er iemand die me kan helpen over informatie te verschaffen over deze versterker?  pompom pompom pompom

Paul

Citaat van: NICOR op maart 12, 2012, 20:24:42
Is er iemand die me kan helpen over informatie te verschaffen over deze versterker?  pompom pompom pompom
klikkerdeklik
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

#2
 stupid NICOR, neem een voorbeeld aan mij. Wil je op dit forum serieus genomen worden dan dient men met foto's zijn/haar topic te verluchtigen of vraag of antwoord kracht bij te zetten. :-D :angel:
WPTTIW


Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op maart 15, 2012, 02:26:29
stupid NICOR, neem een voorbeeld aan mij. Wil je op dit forum serieus genomen worden dan dient men met foto's zijn/haar topic te verluchtigen of vraag of antwoord kracht bij te zetten. :-D :angel:
WPTTIW


Groet, Cor.

how more picture's how more respect from the gang
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op maart 15, 2012, 02:26:29
stupid NICOR, neem een voorbeeld aan mij. Wil je op dit forum serieus genomen worden dan dient men met foto's zijn/haar topic te verluchtigen of vraag of antwoord kracht bij te zetten. :-D :angel:
WPTTIW


Groet, Cor.
Als je kan googlen kom je tegenwoordig al een eind, andere fora,s staan er ook vol mee.  :roll: :evil:
Dus je eigen kennis hoeft niet groot te zijn om op te vallen.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op maart 15, 2012, 11:26:04
Als je kan googlen kom je tegenwoordig al een eind, andere fora,s staan er ook vol mee.  :roll: :evil:
Dus je eigen kennis hoeft niet groot te zijn om op te vallen.  :-D

Ik doe niet anders
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

schieper

Citaat van: John Wx op maart 15, 2012, 09:48:31
how more picture's how more respect from the gang

Volgens mij is het "the more picture's, the more..." :angel:
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110

NICOR

ik googel genoeg,opvallen intresseerd me niet,gewoon kort van is de moeite of niet?vergeet niet dat iemand die er bijna niks van kent,als ze in een boekje de resultaten zetten van iets,klopt het ook nooit altijd,kdenk dat een forum ook op de eerste plaats simpel info krijgen is?i

lo

Maar misschien als je WEL googeld, je ons ook kunt verrassen met kennis die wij dan weer niet hebben.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Denk inderdaad dat je vergeet dat wij het grootste deel van de(je) vragen ook gewoon googlen.
Dat we daar wat betere zoekresultaten behalen heet ervaring, dat we die resultaten wat beter kunnen ontcijferen ook.
Als je alles vraagt leer je natuurlijk niet veel, ja dan leer je wat wij weten.
Zelf ontplooien en je eigen mening opmaken lijkt me handig.

Paul

Citaat van: marvin op maart 18, 2012, 16:17:55
Denk inderdaad dat je vergeet dat wij het grootste deel van de(je) vragen ook gewoon googlen.
Dat we daar wat betere zoekresultaten behalen heet ervaring, dat we die resultaten wat beter kunnen ontcijferen ook.
Als je alles vraagt leer je natuurlijk niet veel, ja dan leer je wat wij weten.
Zelf ontplooien en je eigen mening opmaken lijkt me handig.
Back to basic.  :yes:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

#11
Komt opeens een beetje op me over als iemand die een boekverslag moet maken en nu aan mij gaat vragen waar het boek over gaat...   :-)

JohnWx

Citaat van: marvin op maart 18, 2012, 16:17:55
Denk inderdaad dat je vergeet dat wij het grootste deel van de(je) vragen ook gewoon googlen.
Dat we daar wat betere zoekresultaten behalen heet ervaring, dat we die resultaten wat beter kunnen ontcijferen ook.
Als je alles vraagt leer je natuurlijk niet veel, ja dan leer je wat wij weten.
Zelf ontplooien en je eigen mening opmaken lijkt me handig.

kan Google blind typen  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

NICOR

Jullie bijleren,denk dat jullie niet veel meer moeten leren!de dag dat ik jullie iets kan bijleren trakteer ik op restaurant!

JohnWx

Citaat van: NICOR op maart 18, 2012, 17:35:39
Jullie bijleren,denk dat jullie niet veel meer moeten leren!de dag dat ik jullie iets kan bijleren trakteer ik op restaurant!

zal vast reserveren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject