HD 770

Gestart door NICOR, maart 05, 2012, 23:42:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

NICOR

Kan iemand zeggen de luidsprekers van Marantz HD Hoe kwalitatief ze zijn als boxen?

JohnWx

Citaat van: NICOR op maart 05, 2012, 23:42:49
Kan iemand zeggen de luidsprekers van Marantz HD Hoe kwalitatief ze zijn als boxen?

ik loop er altijd met een grote boog om heen

klinkt voor mij sloom en heel dik aangezet laag

in die tijd was er een andere standaard qua norm van hifi (speakers op de grond)

en je moet ze helemaal reviseren vaak, bijna altijd

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

NICOR

Jammer ken er vandaag juist gekocht voor een spotprijs maar ja tkan altijd slechter hello

JohnWx

Citaat van: NICOR op maart 06, 2012, 00:29:44
Jammer ken er vandaag juist gekocht voor een spotprijs maar ja tkan altijd slechter hello

Spotprijzen daar doe ik het ook altijd voor
Wel leuk om te restaureren nieuwe foam randen erop en straks denk je die John is gek ( is ook zo ) klinkt heerlijk

veel plezier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Grappig hoor, vragen of het wat is terwijl je ze thuis kunt beluisteren en je eigen oordeel had kunnen opschrijven.  :-D

JohnWx

Citaat van: marvin op maart 06, 2012, 10:16:44
Grappig hoor, vragen of het wat is terwijl je ze thuis kunt beluisteren en je eigen oordeel had kunnen opschrijven.  :-D

lichte glimlach kan ik niet onderdrukken thx weer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

#6
Fijn dat ik dat soms voor elkaar krijg.  8-)

Altijd zo leuk in de audio, iets is kwaliteit en klinkt goed wanneer anderen dat vinden.  clown1


Paul

Citaat van: marvin op maart 06, 2012, 10:16:44
Grappig hoor, vragen of het wat is terwijl je ze thuis kunt beluisteren en je eigen oordeel had kunnen opschrijven.  :-D
Denk dat dit de kwaliteit van NICOR is, dit herken ik ook van hem in andere topics.
Zeg maar een beetje de omgekeerde wereld verder niks mis mee.  8-) :lol:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Na de 'spionnen-modus' te hebben ingeschakeld begrijp ik het helemaal....  :-D

NICOR

kheb dit bericht geplaatst om meer te weten te komen,1  luidspreker is kapot en de boxen zijn ouder dan ik dus vragen mag wwel denk ik,kga alleen nog iets plaatsen als ik het echt niet weet,de rest zoek ik zwlf wel op pompom

JohnWx

Citaat van: NICOR op maart 06, 2012, 13:23:54
kheb dit bericht geplaatst om meer te weten te komen,1  luidspreker is kapot en de boxen zijn ouder dan ik dus vragen mag wwel denk ik,kga alleen nog iets plaatsen als ik het echt niet weet,de rest zoek ik zwlf wel op pompom

nee joh gewoon vragen en plaatsen wat je wil

weet je al een adres waar je die randen kan halen/kopen ?


John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Als je dat gelijk zegt hadden we/ze misschien wat specifieker antwoord kunnen geven.




Marvin

Zoals je het steld kan je twee antwoorden krijgen.
Die van John of een positief antwoord, met beide ben je geen klap verder.
Vraag gerust, maar vraag wel iets.... ;)



NICOR


Marvin

Een wedervraag zou kunnen zijn, na dit gelezen te hebben;
Vind je het de moeite, een zakje munten dus, waard om ze in oude glorie te herstellen?

Dus bevalt de klank van de luidspreker die wel in orde is?

Welke luidspreker is er kapot?
Er zitten meerdere drivers in.
Is het wel een driver of is er iets in het filter aan de hand?!

Nu zou John, oude rot in het vak, je wellicht verder kunnen helpen aan het specifieke drivertje.
En een ieder kan je speakerland aanraden om eens wat door te meten wanneer je daar zelf geen kaas van gegeten hebt.
Iets wat geen ramp is natuurlijk!
Ook hier zit kennis voldoende, denk ik, om je met zo'n project te kunnen helpen.

Foto's en een duidelijke vraag helpen daar ontzettend bij......