Marantz 1300 DC

Gestart door NICOR, maart 04, 2012, 16:16:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Ken Ishiwata (master tweaker)   8-)  :-D   ja die heeft wat op z,n geweten.   :roll:

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

een linkje is makkelijker  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op maart 23, 2012, 10:21:55
een linkje is makkelijker  :angel:
Is geen linkje voor nodig, staat in een voorgaand bericht door NICOR gepost.
Wel lezen natuurlijk.  :-o :schater:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR

Ik was kuist een 2 de box in men dc aan het aansluisten in system 2 in system 1 zit men BeW box na deze aangesloten te hebben brande men rode lampje van peak?deze is toch waneer je boxen een te hoge volume bereikt?men volume stond helemaal niet hoog,dus weet er iemand aan wat deze kan liggen?

SB_Marantz

Deze peak led gaat knipperen wanneer er teveel stroom getrokken wordt en ook door zelf iets fout te doen.

Schakelde het relais niet af en weer aan?


Altijd de boel uitzetten eer je wat gaat aansluiten/verschuiven enz.

Better safe then sorry
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR

Kwas nog kleine boxen van jvc aan het testen,kheb het al gestopt of mag straks nog helemaal nog de boel reviseren, zal het wel op een andere versterker proberen,kleiner risico

NICOR

neen lampje bleef continu branden de rechter van de 2

SB_Marantz

Dat meen je niet?!

Alles er af gooien en de versterker kaal, dus zonder iets aangesloten aan zetten.

Brand het peak ledje nog steeds dan komt er een reparatie bij.  violent1

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR

Sinds ik die kabel eruitgehaalt had van die box stopte het licht met branden!khad het 2 x geprobeerd en bleef branden maar nu is alles oke,werd tijd dat ie bekeken word,maar deze dag nadert vlug!

HAL9000

 :schater: :schater: :schater: :schater:    ik zei  toch  dat  deze versterker  het niet gaat  uithouden!!   :angel:

Nicor,  deze versterker  is niks voor jou,  beter  ga je  kijken naar een  leuke  stereo receiver  of  andere versterker van marantz.

Jon
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Citaat van: HAL9000 op maart 27, 2012, 23:27:52
:schater: :schater: :schater: :schater:    ik zei  toch  dat  deze versterker  het niet gaat  uithouden!!   :angel:

Nicor,  deze versterker  is niks voor jou,  beter  ga je  kijken naar een  leuke  stereo receiver  of  andere versterker van marantz.

Jon


Waarom lach je hem nu uit?

Had hij dit met een receiver gedaan was het misschien wel direct einde oefening geweest of even in protect modus geschoten. (afhankelijk van het model)


Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Citaat van: SB_Marantz op maart 27, 2012, 23:43:40

Waarom lach je hem nu uit?

Had hij dit met een receiver gedaan was het misschien wel direct einde oefening geweest of even in protect modus geschoten. (afhankelijk van het model)

Ik lach  hem niet  direct uit,  maar  ik vond het niet verstandig omdat  ding veelvoudig  te  gebruiken.
Maargoed  ik lees  het wel  :roll:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

NICOR

niemand hoeft me te verdedegen hoor,kan wel met een versterker om hoor,en als ik hem opblaas ken ik wel een goeie technieker ervoor  HB kga  dan een nieuw topic openen hoe blaas ik men dc op vast een hit in dit forum  HB

NICOR

 Weet je wat kga wachten op de K3 dc,echt een topper  HB