Marantz cd11LE

Gestart door ll0ll, juli 04, 2007, 12:29:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thom


D.A.R.R.Y.L.

#63
Short memory loss is voor mensen die ...

A/B blindtest is gelolliestok m.b.t. cd's en opnames, die je kent als je broekzak.
Wedden dat je elk verschil hoort. Maar het is niet erg hoor om geen verschil te horen, hoor ;-) Zoals ik al zei; het scheelt je centen. Net als dat ik alle oude Marantz als transistor radio's vond klinken.



ll0ll

Hoe ziet de rest van je set eruit, darryl? :-D
En weet jij misschien meer van wat ik een pagina terug vraag, over verschillende versies tda1547's?
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

thom

#65
Citaat van: D.A.R.R.Y.L. op juli 20, 2007, 19:11:54
Net als dat ik alle oude Marantzversterkers als transistor radio's vind klinken 

sorry dat ik de topic inval, maar hier ging D.A.R.R.Y.L. toch echt te ver, ik eis banning clown1

D.A.R.R.Y.L.


SB_Marantz

#67
Citaat van: thom op juli 20, 2007, 19:35:21
sorry dat ik de topic inval, maar hier ging D.A.R.R.Y.L. toch echt te ver, ik eis banning clown1


Hij gaat idd te ver nu  :-D :-D
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thom


SB_Marantz

Ik heb dit topic even opgeruimd.

Graag geen onzin praat meer maar gewoon on-topic.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: S.B.Marantz op juli 22, 2007, 00:12:18
Ik heb dit topic even opgeruimd.

Graag geen onzin praat meer maar gewoon on-topic.


Sony es spelers zijn ook mooi hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

ll0ll

Citaat van: D.A.R.R.Y.L. op juli 20, 2007, 16:02:32
Nee joh, verkoop hem nooit!! Heb zelfs reserve loopwerk gekocht laatst; datz egt genoeg over mijn intenties om hem te behouden. Tuurlijk heb ik foto's van het binnenwerk. Zit een andere klok in (tentlabs met eigen voeding) en heb Mundorf Silver oil (4x) in de gebalanceerde eindsectie geplaatst. CD7 en CD11 zijn niet te vergelijken. Enige dat enigzins in de buurt komt is de cd-15 (ook gehad) alleen deze klonk bij complexe stukken klassiek toch iet wat boxed in. Ik heb de complete collectie Aphex Twin; moet toch zeggen dat het oudere werk wel wat beter is. Wat wel gaaf is aan Druqs is nummer 6 met die extreme bass die in phase verschuift, waardoor hij door je kamer lijkt te gaan.

Ik blijf me verbazen over het verschil in geluid tussen de eerdere spelers die ik heb gehad en deze cd11. Het lijkt net alsof de muziek op de cd's die ik al jaren draai en ken opeens allemaal opnieuw zijn opgenomen met mooiere/betere instrumenten. Ben er erg enthousiast over. :-D

Ik heb gisteren een duits audio blad ontvangen met daarin een test van de cd16. Daarin wordt aangegeven dat Ken Ishiwata en Rainer Finck de cd16 tov de cd10 een betere uitgangsgedeelte hebben gegeven. Ik meende altijd dat de cd16 de opvolger was van de cd10, maar de cd16 is gepositioneerd tussen de 10 en de 11. Qua prestaties zit de 16 tussen de 10 en de 11 in, volgens dat blad.
Maar dat terzijde ;)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

#72
aha

nu vind darryl alle oude marantz weer als transistor radio's klinken :?

grtz  mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

maurantz

Citaat van: ll0ll op juli 23, 2007, 08:05:38
Ik blijf me verbazen over het verschil in geluid tussen de eerdere spelers die ik heb gehad en deze cd11. Het lijkt net alsof de muziek op de cd's die ik al jaren draai en ken opeens allemaal opnieuw zijn opgenomen met mooiere/betere instrumenten. Ben er erg enthousiast over. :-D

Hoi lloll,heb afgelopen weekend eindelijk de cd10 beluisterd en vondt mijn SA15S1 toch beter,gelukkig maar anders moet ik een zgan.cd speler de deur uit doen :-D

ll0ll

Jaaah die sa15s1 is een mooi apparaat, daar kan die cd11LE van mij ook niet tegenop (heb ik van horen zeggen). Hou het inderdaad maar wel bij die sa15s1 ;) :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen