Nieuwe Interlink

Gestart door the limp man, februari 24, 2012, 21:50:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79


Whisper.nl

Is je muzikale voorkeur veel detail breed stereobeeld en redelijk laag.

Dan zou de Nordost interlink mijn tip zijn.

http://www.2dehands.be/audio-video-tv/audio-apparatuur/bekabeling/nordost-flatline-magic1-interconnect-1-106176742.html?qq=nordost&pcpl=&pc_id=&afd=

Groet Whisper

Ps Jean Marie wil ze alle vijf aan mij kwijt voor die prijs (5 maal € 25,) maar dat is een beetje teveel voor mij.

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op februari 25, 2012, 21:31:16
Is je muzikale voorkeur veel detail breed stereobeeld en redelijk laag.

Dan zou de Nordost interlink mijn tip zijn.

http://www.2dehands.be/audio-video-tv/audio-apparatuur/bekabeling/nordost-flatline-magic1-interconnect-1-106176742.html?qq=nordost&pcpl=&pc_id=&afd=

Groet Whisper

Ps Jean Marie wil ze alle vijf aan mij kwijt voor die prijs (5 maal € 25,) maar dat is een beetje teveel voor mij.

Wel oppassen er is na Hul Siltech nu ook Nordos fake, zeg niet dat het dit is maar opletten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Prijs klopt wel ongeveer, de Nordost kabel is 35 dollar incl Shipping nieuwprijs, dus 25 euro is niet heel erg verdacht

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 25, 2012, 22:55:35
Prijs klopt wel ongeveer, de Nordost kabel is 35 dollar incl Shipping nieuwprijs, dus 25 euro is niet heel erg verdacht

Dank burgerpolitie



zie trouwens steeds een blonde dame of facebook bij Marantzforum  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Bij gebrek aan eigen Facebook account misbruik ik die van mijn vrouw, haar account bedoel ik ... :angel:

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 25, 2012, 23:18:05
Bij gebrek aan eigen Facebook account misbruik ik die van mijn vrouw, haar account bedoel ik ... :angel:

kijk liever tegen haar account dan jouw nieuwe account  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WilliamB

Citaat van: the limp man op februari 25, 2012, 16:43:37
Ik heb zeker interesse. De set bestaat verder uit:

V-DAC MKII
RA1520
Dynaudio ExiteX12
Vandamme speaker kabel

is dit iets: http://www.hifi123.nl/product.php?productid=16138
Ik heb zelf een VDH the waterfall, je kan deze een keer beluisteren op je eigen SET.
Je weet dat ik nog geen 15km van je vandaan woont.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

TurboMarco

Ik heb zelf nog wat vintage Marantz kabels ,je weet niet wat je hoort  notworthy
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cz79

Citaat van: John Wx op februari 25, 2012, 23:19:56
kijk liever tegen haar account dan jouw nieuwe account  :angel:

:schater:Dan heb je geluk want er komt geen 'eigen' account

thepioneer

Ik zelf ben weg van audio note kabels, die geven een hele natuurlijk stemgeluid weer
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

cz79

Over Audio Note kabels heb ik goede dingen gehoord, ik heb ze alleen zelf nog nooit beluisterd

the limp man


cz79

Dof en donker (op mijn set in ieder geval), toegegeven ze zien er goed verzorgd uit en oerdegelijk (en stug) mar het geluid vond ik echt helemaal niets, wellich in een (te) heldere set dat ze het precies goed doen

JohnWx

Citaat van: the limp man op februari 26, 2012, 09:20:16
En kabels van W&M?

tis een internet merk

wel heel fatsoenlijk gemaakt

alleen word het ergens ingekocht verweg en een naam erop en op Ebay knallen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.