Welke Tuner ??

Gestart door Marantz 81, februari 20, 2012, 20:33:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: sattie op februari 21, 2012, 20:13:55
Ik heb nog een zilveren ST7001 staan, DAB/AM/FM.

strik erom heen en klaar  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

Bedankt voor het aanbod maar geen interesse

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 22, 2012, 17:42:40
Bedankt voor het aanbod maar geen interesse

jij wil een ST 15 voor 199,99  :-P


ik luister altijd naar Ziggo digitaal naar de SONY ES digitale voorversterker en werkt perfect prima kwaliteit

en je bent zo afhankelijk wat voor aangeboden signaal dat zou een ST 15 ook niet oplossen

maar om een lang verhaal kort te maken je wilt gewoon een ST 15  :evil:


of een NR1501 2de hands ben je gelijk ook digitaal en hdmi bezig  pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Een zeer goed alternatief maar het moet wel je ding zijn  :roll:  een sat fta ontvanger koop je voor een paar tientjes een schotel erbij en via de diverse astra sats een prima digitaal signaal kan geen upc scrap box tegenop.

Spreek uit ervaring en Theo / Vlearmous - als ik het goed spel - is wat dat aangaat de man met de meeste ervaring.

Ok een verkeerde look bij je set maar je hebt zelf de vrijheid, voor mij naast de ITV KPN box een zeer goed alternatief.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marantz 81

De ST6001 die ik had gaf al een goede geluidskwaliteit ,die zit nu in de recycling  :-D

Het geluid uit die upc box is echt  :gaap: ( nee het lag niet aan de interlink  clown1 ) kan ik net zo goed men wekkerradio aanzetten  :schater:

Nu ik toch een nieuwe moet aanschaffen wil ik wel gelijk een Reference tuner , ST15S1 zou ik wel graag willen maar zoals ik al zei nu geen geld voor  :no: denk dat het misschien tijdelijk een van paar tientje,s wordt want enigste wat ik nu kan vinden van marantz is een zwarte ST17 en die vindt ik niet echt staan in de rest van men set

@paul ,nee dat vindt ik niks  :-)

pietjepc

Misschien is dit wel wat? Past qua vormgeving, volgens mij, wel redelijk bij je set. Zal wel iets kleiner zijn en je zult het bij de tuner zonder blauw licht moeten doen...

http://link.marktplaats.nl/533721904
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

joep

#21
Citaat van: pietjepc op februari 22, 2012, 21:43:20
Misschien is dit wel wat? Past qua vormgeving, volgens mij, wel redelijk bij je set. Zal wel iets kleiner zijn en je zult het bij de tuner zonder blauw licht moeten doen...

http://link.marktplaats.nl/533721904

Staat mooi in jouw rek Arjan. Zou zelfs mooier kunnen zijn dan een ST-15. Ik zou er voor gaan.
Maar is het wel de goede kleur?

Marantz 81

Ja staat goed naast de UD maar dan heb ik weer dezelfde tuner als ik had   :wink: maar dan met een ander front

Niber

Citaat van: Marantz 81 op februari 22, 2012, 22:51:58
Ja staat goed naast de UD maar dan heb ik weer dezelfde tuner als ik had   :wink: maar dan met een ander front


Citaat van: Marantz 81 op februari 22, 2012, 20:53:38
De ST6001 die ik had gaf al een goede geluidskwaliteit ,die zit nu in de recycling  :-D


hello

Klaar toch....én de mooiste looks voor je set én goede geluiskwaliteit!!


Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2