Welke Tuner ??

Gestart door Marantz 81, februari 20, 2012, 20:33:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Heb een vraag over een hoogwaardige Tuner

Welke kan ik het beste nemen ??

Hiervoor had ik een ST6001 maar wil toch graag nog een stuk beter ,men upc box die het veld gaat ruimen heeft men tuner gebakken

Hij moet zilver zijn en mag best wat ouder zijn

max 200 euro kosten


JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 20, 2012, 20:33:43
Heb een vraag over een hoogwaardige Tuner

Welke kan ik het beste nemen ??

Hiervoor had ik een ST6001 maar wil toch graag nog een stuk beter ,men upc box die het veld gaat ruimen heeft men tuner gebakken

Hij moet zilver zijn en mag best wat ouder zijn

max 200 euro kosten

Waarom geen losse dac ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Of een zilveren receiver heb je gelijk dig. inputs  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jowa

Die Yamaha's zijn erg mooi.
Ik heb jaren een T-530 tuner gehad die nu bij m'n ouders al weer wat jaartjes naar volle te vredenheid staat te spelen.

Anders voor een NA-7004 gaan, heb je gelijk ook de mogelijkheid voor streaming.

JohnWx

Citaat van: jowa op februari 20, 2012, 20:44:05
Die Yamaha's zijn erg mooi.
Ik heb jaren een T-530 tuner gehad die nu bij m'n ouders al weer wat jaartjes naar volle te vredenheid staat te spelen.

Anders voor een NA-7004 gaan, heb je gelijk ook de mogelijkheid voor streaming.

hij wil weer zilver  puke
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

joep

Even wachten tot er een ST-15 voorbij komt. Zou zo maar kunnen gebeuren. En intussen lekker doorsparen.

Marantz 81

Zoveel kan ik er momenteel niet aan uitgeven Joep  :no:

Ik wil niet streamen

jrm

Ik had vorig jaar een st15 voor 400.....dus neem aan dat ze nog verder in prijs zakken.

Het geluid is toch wel erruuugg goed.

Marantz 81

#10
Ze zijn heel zeldzaam die ST15S1  :wink:

en wil niet meer als 200 euro uitgeven daarvoor ga je hem niet vinden  :-) vandaar opzoek naar een verglijkbare wat oudere tuner ,maar niet zo welke je hebt de ST17 maar die vindt ik niet mooi  :no:

Het mag ook een ander merk zijn

wil ook op redelijke korte termijn een nieuwe want heb die upc box net opgezegd ,geef niet om die digitale tv en ding vebruikt veel kw ( standby 42 w per uur ) op jaarbasis zonde van de energie

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 20, 2012, 21:54:34
Ze zijn heel zeldzaam die ST15S1  :wink:

en wil niet meer als 200 euro uitgeven daarvoor ga je hem niet vinden  :-) vandaar opzoek naar een verglijkbare wat oudere tuner ,maar niet zo welke je hebt de ST17 maar die vindt ik niet mooi  :no:

Het mag ook een ander merk zijn

wil ook op redelijke korte termijn een nieuwe want heb die upc box net opgezegd ,geef niet om die digitale tv en ding vebruikt veel kw ( standby 42 w per uur ) op jaarbasis zonde van de energie


je oude merk Yamaha bij de hificorner.nl
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

Mooie tuner john ,maar ik zoek het wat hoger op  :angel:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 20, 2012, 22:13:00
Mooie tuner john ,maar ik zoek het wat hoger op  :angel:

Dat gaat niet met 200 euro en in de kleur zilver  8-)


Ben bang dat je niks vind of toch een andere kleur en kijken op


http://www.fmtunerinfo.com/


en een SONY ES kopen zit je altijd goed  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

sattie

Ik heb nog een zilveren ST7001 staan, DAB/AM/FM.