Luisterdag huize Stadium III

Gestart door Stadium III, februari 06, 2012, 19:23:58

Vorige topic - Volgende topic

madevt

Heb de eer gehad om een persoonlijke m&g te hebben gehad met rob ook omdat ik zelf ook in Tilburg woon, mocht ik zijn installatie dus aanschouwen.

Kon niet anders zeggen dat ik positief verast was hoe e.e.a daar klonk, heeft me een paar mooie stukken laten horen en zien. Gelijk weer wat leuke dingen gehoord waar ik van dacht nou zou ook niet mistaan in mijn personlijke collectie, dus kunnen we weer aan de zoek naar nieuwe blu-ray's en CD's altijd leuk om andermans muziek tehoren.
Rob is verder lekker nuchter over tweeks ect zo dat is ook wel eens verhelderend, hij heeft 't meer op plaatsing van speakers en daar door klankbeeld te verbeteren. Een goed uitgans punt.

Bij thuis komst al wat kleinere aanpassingen gedaan. center speaker meer in het midden gezet (was ik al van plan maar nu dus maar gelijk gedaan)
en front speakers iets verschoven. Volgende dag verder gegaan met aanpassingen mijn achter speakers en bank iets verhuisd zodat mijn speaker set up meet in een vierkant kwam testaan.
Daarne een nieuwe Audyssey test laten uitvoeren met wat tips van Rob over hoe je die moet uit voeren.
moet zeggen vond het voor de aanpassingen hier met Audyssey niet echt lekker klinken. Nu komt e.e.a. al veel natuurlijker over.

nu nog een nieuwe afspraak dat Rob deze kant op komt kan hij mischien er nog meer uit halen, met alle beperkingen die er zijn.

Rob nog maals bedankt en hopelijk tot snel  notworthy

WilliamB

Leuk verslag, alltijd fijn om van elkaar iets te leren.
En ja,  Rob heeft het goed voor elkaar.

En verder iedereen veel plezier op de 25e bij Rob. HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Citaat van: Stadium III op februari 06, 2012, 19:23:58
Het is weer 2012 dus weet je wat laten we eens een M&G houden

25 Maart leek me een zeer mooie dag en een man of 4 tot 5 is meer als genoeg  :-D

Wat muziek draaien en een film bekijken is altijd leuk dus zodoende deze dag  :-D

Dus kom op en brand los

1:Lo
2:Wimpeu
3:Xander32
4:Joep
Hij gaat lekker ... deze had ik vergeten in m`n agenda te zetten redface, nu per ommegaande gedaan :yes:.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

drees62

Citaat van: xander32 op februari 25, 2012, 22:38:54
Hij gaat lekker ... deze had ik vergeten in m`n agenda te zetten redface, nu per ommegaande gedaan :yes:.

Sinds je uit de Achterhoek weg bent beetje "Harry in de warrie"?  :-D :-D  :wink:

WimPeu

Ik ben bijna weer goed mobiel (de Peu had nogal wat kuren de laatste tijd, vandaar) dus zal er zeker zijn Rob..Zin an... hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: drees62 op februari 26, 2012, 11:54:44
Sinds je uit de Achterhoek weg bent beetje "Harry in de warrie"?  :-D :-D  :wink:

:-D

Valt mee hoor, maar er zijn opeens heel veel zaken die mijn aandacht vragen in een nog grotendeels nieuwe/vreemde omgeving. Alles moet je opnieuw uitzoeken (waar kan je wat vandaan halen). En daarnaast een kompleet nieuwe baan waar ik inhoudelijk 0,0% achtergrond in heb, bij een nieuwe werkgever en ben ook nog per 30/1 jl. van start gegaan met een opleiding. M`n brein maakt overuren :yes:.

Mien duch 8-).

Stadium III

Citaat van: WimPeu op februari 26, 2012, 11:58:23
Ik ben bijna weer goed mobiel (de Peu had nogal wat kuren de laatste tijd, vandaar) dus zal er zeker zijn Rob..Zin an... hello

Kijk dat is altijd goed nieuws !
Jammer dat de peu weg is was toch een mooie auto

5.2.4

WimPeu

Vond ik ook. Hij is er trouwens nog. De VW wordt nog even APK gekeurd, nieuwe velgen er onder en opgepoetst.
Er zat alleen erg veel onderhoud aan de Peu aan te komen (schatting van mij >€2000,-) tel daarbij de bijna 250.000 km dan wordt het tijd voor wat anders. Inruil is bedroefend maar goed dat weet je. Hij gaat waarschijnlijk op transport naar Polen. Gaat er weer even 100.000km van de teller af en.....hoppa...gaan met die banaan..Ik wens ze veel succes.  :-D
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Ach jah 250.000 km is ook wel wat

Ben benieuwd de 25e wil dan wel eens ff kijken in de nieuwe VW

5.2.4

WimPeu

drees62

Citaat van: xander32 op februari 26, 2012, 12:15:36
:-D

Valt mee hoor, maar er zijn opeens heel veel zaken die mijn aandacht vragen in een nog grotendeels nieuwe/vreemde omgeving. Alles moet je opnieuw uitzoeken (waar kan je wat vandaan halen). En daarnaast een kompleet nieuwe baan waar ik inhoudelijk 0,0% achtergrond in heb, bij een nieuwe werkgever en ben ook nog per 30/1 jl. van start gegaan met een opleiding. M`n brein maakt overuren :yes:.

Mien duch 8-).

Je bent geëxcuseerd  :yes: :yes:

xander32

Ik moet helaas afhaken, kom anders in tijdnood betreft mijn opleiding ...

Erg jammer en ik zal wel met wroeging de verslagen hier lezen  :|.

Stadium III

Jammer jammer !

Goed Xander 32 en Joep hebben afgezegd

Dus hebben we nog 3 andere als het goed is  :-D

5.2.4