Heb de eer gehad om een persoonlijke m&g te hebben gehad met rob ook omdat ik zelf ook in Tilburg woon, mocht ik zijn installatie dus aanschouwen.
Kon niet anders zeggen dat ik positief verast was hoe e.e.a daar klonk, heeft me een paar mooie stukken laten horen en zien. Gelijk weer wat leuke dingen gehoord waar ik van dacht nou zou ook niet mistaan in mijn personlijke collectie, dus kunnen we weer aan de zoek naar nieuwe blu-ray's en CD's altijd leuk om andermans muziek tehoren.
Rob is verder lekker nuchter over tweeks ect zo dat is ook wel eens verhelderend, hij heeft 't meer op plaatsing van speakers en daar door klankbeeld te verbeteren. Een goed uitgans punt.
Bij thuis komst al wat kleinere aanpassingen gedaan. center speaker meer in het midden gezet (was ik al van plan maar nu dus maar gelijk gedaan)
en front speakers iets verschoven. Volgende dag verder gegaan met aanpassingen mijn achter speakers en bank iets verhuisd zodat mijn speaker set up meet in een vierkant kwam testaan.
Daarne een nieuwe Audyssey test laten uitvoeren met wat tips van Rob over hoe je die moet uit voeren.
moet zeggen vond het voor de aanpassingen hier met Audyssey niet echt lekker klinken. Nu komt e.e.a. al veel natuurlijker over.
nu nog een nieuwe afspraak dat Rob deze kant op komt kan hij mischien er nog meer uit halen, met alle beperkingen die er zijn.
Rob nog maals bedankt en hopelijk tot snel