Even gekopieerd vanuit een ander topic:
Citaat van: Cornelis1921 op februari 06, 2012, 23:47:02
iPaq, van harte gefeliciteerd met deze verschrikkelijke mooie aanwinst! You lucky ! Heel veel (luister)plezier ermee. Ik zou alleen nog willen vragen, hoe je er aangekomen bent? Het is n.l. vrij bijzonder dat men een dergelijke cd12le mod op de kop kan tikken. Goed, de groetjes van Cor dan.
Ik was al vrij lang op zoek naar een CD12LE maar het geld zat vast.
Op MP kwam ik een tijd geleden (Oktober/November 2011) een advertentie tegen en daarop gereageerd met de melding van "als hij er in januari 2012 nog is neem dan contact met mij op".
2 weken geleden stuurde de verkoper ineens een mailtje en zei dat hij wel wat kopers had maar omdat wij al langer contact hadden hij hem wilde vasthouden als ik handgeld overmaakte, dit meteen gedaan.
Vlak daarna kon ik beschikken over het geld en na nog een keer Google te hebben geraadpleegd over de toegepaste modificaties besloten te gaan luisteren.
De verkoper was een zeer nette man, de speler echt helemaal compleet, geen zichtbare krasjes en last but not least: klonk fantastisch.
Deze verkoper had ook een prachtige woonkamer met de juist voor en eindversterker + speakers. Vooral die eindversterker was een flinke jongen.
Na en 2-tal uurtjes de boel ingepakt en naar huis.
Mevr. i2Paq vinst hem ook mooi, wilde echter niet weten wat hij gekost heeft en ik kreeg het verzoek alle ongebruikte CD-spelers (3x) en de 2de SC-80 nu maar op te ruimen