Bij deze dan de foto's.
De UD nu beina 2 weken in huis en de TV persies 1 week..
Moet zeggen dat ik erg blij en tevreden ben over de set absolute geen spijt.
De "late" reaktie komt vanwege drukte dus daarom pas nu. heb vanmorge ook pas echt de echt vergelijk gehouden tussen de KI en UD.
Voor bijde vond ik de analoog uitgang net iets lekkerder klinken en bij CD weergave won de KI het net tov UD al is het nipt. Vond hem iets voller klinken.
SACD stereo weergave was moeilijker te vergelijken wand ik heb geen 2 de dezelfde SACD's zoals ik wel bij een paar CD's heb.
De UD verbaasde mij daar ook positief, verschil hier ook niet heel erg groot. moet daar nog nog maals eens goed voor gaan zitten.
Nu zeg ik kleine voorsprong voor KI.
Voor de volledigheid maar ff aan geven hoe e.e.a. is aangesloten.
KI . Analoog: Van de Hull "the name" Digitaal : Van de hull "..." niet meer leesbaar maar in de zelfde klasse
UD. Analoog: profi-gold oxi puur Digitaal : Van de Hull HDMI flatt
SR met audyssey aan, en "bi amp" aan.
Verder krijg ik zowel op tv als UD de DLNA niet aan de praat, terwijl er ook een WB live kastje staat en die werkt perfect geen probleem.
De UD geeft verder niet aan wat evt probleem is de TV zit te janken om de gateway hij ziet wel een netwerk maar komt er niet op?
Bij TV moest ik ook IP handmatig invoeren, bij auto config kwam de de TV al niet verder als IP controleren.
Be UD komt wel op internet heb update kunnen uitvoeren maar ziet dus ook geen files van de pc.
Is dus voorals nog geen groot probleem omdat ik dus die WB kastje er nog bij heb staan maar zou het wel leuk vinden dat het werkt, mischien doet de UD wel veel mooier een film doorgeven dan mijn WD..
Maar goed al met al een tevreden gebruiker, die lekker aan het genieten is en nog veel aan het spelen is.
ps. aan de andere kant van de meubel staat nu de oude DVD speler (die is verder niet meer aangesloten, had heb daar alleen ff geparkeerd) en de pioneer DVL 909 laserdisc speler.