Record gebruikers online

Gestart door Paul, juni 26, 2007, 11:08:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Paul


Hebben weer een record gebroken.
Toeval of niet maar op het moment dat ik dit schrijf zijn er 6 leden en en 136 gasten online.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

#1
Ach, er zijn weer wat ongewenste individuen bezig met een DDOS of we zijn net weer ontdekt door een zoekmachine die aan het indexeren is...  byebye

Ow, nog een toevoeging, er is een nieuwe release van de forumsoftware uitgekomen, dus waarschijnlijk gelukzoekers om de site te veroveren. Forum is echter up-to-date.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op juni 26, 2007, 11:22:20
Ach, er zijn weer wat ongewenste individuen bezig met een DDOS of we zijn net weer ontdekt door een zoekmachine die aan het indexeren is...  byebye

Ow, nog een toevoeging, er is een nieuwe release van de forumsoftware uitgekomen, dus waarschijnlijk gelukzoekers om de site te veroveren. Forum is echter up-to-date.
wat is DDOS???

Maurice

Citaat van: thom op juni 26, 2007, 11:44:02
Citaat van: Maurice op juni 26, 2007, 11:22:20
Ach, er zijn weer wat ongewenste individuen bezig met een DDOS of we zijn net weer ontdekt door een zoekmachine die aan het indexeren is...  byebye

Ow, nog een toevoeging, er is een nieuwe release van de forumsoftware uitgekomen, dus waarschijnlijk gelukzoekers om de site te veroveren. Forum is echter up-to-date.
wat is DDOS???
Die jeugd van tegenwoordig weet ook niet meer hoe ze informatie op moeten zoeken :P
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ddos
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

Citaat van: Maurice op juni 26, 2007, 11:55:32
wat is DDOS???
Die jeugd van tegenwoordig weet ook niet meer hoe ze informatie op moeten zoeken :P
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ddos

nou euh niet alleen de jeugd hoor :wink:

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: Maurice op juni 26, 2007, 11:55:32
wat is DDOS???
Die jeugd van tegenwoordig weet ook niet meer hoe ze informatie op moeten zoeken :P
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ddos

hey maar dat is wel interresant zeg, maar waarom doen mensen dat ? zoals met die mailbombs? enz enz

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

thom

Citaat van: mars op juni 27, 2007, 08:40:19
hey maar dat is wel interresant zeg, maar waarom doen mensen dat ? zoals met die mailbombs? enz enz

grtz mars HB
denk dat ze geen vrienden hebbben en daarom maar anderen mensen gaan lastig vallen, beetje zielig maargoed als hun dat leuk vinden

mars

yeah zou dat het zijn Thom?

of zouden ze er mischien belangen bij kunnen hebben?

grtz mars HB

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

thom

Citaat van: mars op juni 27, 2007, 10:10:10
yeah zou dat het zijn Thom?

of zouden ze er mischien belangen bij kunnen hebben?

grtz mars HB


zouw niet weten wat :?

Maurice

Citaat van: mars op juni 27, 2007, 10:10:10
yeah zou dat het zijn Thom?

of zouden ze er mischien belangen bij kunnen hebben?

grtz mars HB


Soms biedt het mogelijkheden om een site te hacken, zodat ze deze voor hun eigen doeleinden kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld om scripts te draaien die spam versturen, of weer andere pc's of servers hacken.
Sommigen doen het inderdaad voor de lol.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op juni 27, 2007, 12:43:12
Soms biedt het mogelijkheden om een site te hacken, zodat ze deze voor hun eigen doeleinden kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld om scripts te draaien die spam versturen, of weer andere pc's of servers hacken.
Sommigen doen het inderdaad voor de lol.
dus het boeiende leven van mensen zonder leven

Maurice

Vandaag toch ff flink wezen speuren naar de ip-range van die zogenaamde gasten.
Eerst dacht ik met een groep crackertjes te maken te maken te hebben, dus heb ik de volledige IP-range waar ze in zitten geblockt van de server.
Maar uiteindelijk blijkt het gewoon een crappy indexeerservice van yahoo.com te zijn, waar veel over wordt geklaagd.
Blokkade er dan ook maar weer gauw vanaf gehaald! Wel een beperking erop gezet.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op juni 27, 2007, 21:08:45
Vandaag toch ff flink wezen speuren naar de ip-range van die zogenaamde gasten.
Eerst dacht ik met een groep crackertjes te maken te maken te hebben, dus heb ik de volledige IP-range waar ze in zitten geblockt van de server.
Maar uiteindelijk blijkt het gewoon een crappy indexeerservice van yahoo.com te zijn, waar veel over wordt geklaagd.
Blokkade er dan ook maar weer gauw vanaf gehaald! Wel een beperking erop gezet.
dus ik heb voor niks, die mensen gekleineert,ach maakt het uit

mars

Citaat van: Maurice op juni 27, 2007, 12:43:12
Soms biedt het mogelijkheden om een site te hacken, zodat ze deze voor hun eigen doeleinden kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld om scripts te draaien die spam versturen, of weer andere pc's of servers hacken.
Sommigen doen het inderdaad voor de lol.

morgen hello

ik kan me bijvoorbeeld wel in denken dat ze inbreken in een computer van een multinational , om zo bedrijfsgeheimen of zo iets te jatten en dat te verkopen enz enz , voor de rest vind ik dit soort dingen heel kinder achtig klinken , maar ik ben geen kenner he !
maar voor de lol? dit komt dus neer op het belletje trekken van vroeger :wink:

grtz  mars HB

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun