Vandaag bij Bert op bezoek geweest om zijn set te beluisteren
Even kennis gemaakt met elkaar onder het genot van een Cappucino en tompoes
nadat we tijdje hebben zitten praten was het tijd om te gaan luisteren eerst stonden de speakers zo,n 50 cm van de achterwand en later 77 cm ( met de rolmaat
) we hebben veel verschillende muziek beluisterd zowel via de cd speler als via de streamer met I Pad bediening ,wat ik ook wel leuk vondt dat het gewoon genieten van de muziek was en niet alleen maar van die hoogwaardige opname,s luisteren onze voorkeur gaat daar wel naar uit , maar het gaat tenslotte om de muziek die je goed vindt
Het luisteren naar de C2 MkII is echt heel mooi
in eerste instantie viel gelijk het voor mij vertrouwde neutrale dynaudio geluid op ,na verder luisteren en wat meer volume en verschillende soorten muziek en kwaliteit in opname,s , het klinkt net alsof de speakers totaal loss van de ruimte zijn een muur van geluid ver buiten/boven en naast de speakers met veel kracht en enorm veel detail met het grootste gemak wordt alles weergegeven totaal loss van elkaar zelfs de kleinste details van achtergrond instrumenten , Man wat een speakers
met R.E.M everybody hurst kregen de gemoederen het even moeilijk
Vondt het een gezzelige dag en bijzonder mooie luisterervaring bedankt voor de broodjes koffie en gastvrijheid
Tot over een paar weken bij mij