Set van Mark: Croft Micro 25 en Series 7 gearriveerd!!!

Gestart door the limp man, januari 04, 2012, 13:28:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

thepioneer

Ik ben van mening dat meer power altijd beter is voor een speaker, maar dat is mijn oordeel. Maar ik denk dat de 5i toch een erg goede versterker is. Ik heb hem eerder beluisterd tezamen met een pm8003. De naim is echt een behoorlijk stuk beter als een pm8003 moet ik zeggen.

Het blijven aparte zwarte kastjes met specs dat je denkt van nou, waar moet dat heen. Weinig vermogen denk je dan, maar gaat als de brandweer :)

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

the limp man

Ik heb voor morgen dan ook een demo geplant staan om de twee te vergelijken. Iemand nog tips?





TurboMarco

Houd er rekening mee dat je naar uitgangsniveau verschillen luistert en dat je dat niet verward met kwaliteit verschil .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Jeroen

Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

the limp man

Citaat van: Marco op augustus 06, 2012, 17:40:04
Houd er rekening mee dat je naar uitgangsniveau verschillen luistert en dat je dat niet verward met kwaliteit verschil .

Het lijkt me nogal moeilijk om die twee uit elkaar te houden.





JohnWx

Citaat van: the limp man op augustus 06, 2012, 21:16:58
Het lijkt me nogal moeilijk om die twee uit elkaar te houden.

dat is het ook kan je alleen meten, gewoon luisteren denk ik maar en op gevoel succes morgen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Als het mooi klinkt is het toch klaar?

Succes morgen, hoop dat je een goede keuze kan maken.  HB
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Niber op augustus 07, 2012, 00:24:19
Als het mooi klinkt is het toch klaar?

Succes morgen, hoop dat je een goede keuze kan maken.  HB

tis zo makkelijk op zich  stupid
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

the limp man

Bedankt. twee vrienden gaan ook mee. Een van de twee heeft mijn oude set overgenomen (denon AVR-2105, Dali concept Center en Concept 1).

the limp man

Het is de naim nait xs geworden!!!

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Jeroen

Gefeliciteerd man pompom daar heb je een hele goede versterker aan, en in de toekomst kun je nog upgraden met een hicap dan weet je helemaal niet wat je hoort.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

jowa

 stupid mooie bak man  :yes:
heel veel plezier er mee  HB





Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Janver

Stupid HB

Wat is doorslaggevend geweest?

Hier kan uw reclame staan!

Niber

Strak ding hoor!!  :-D
Veel luisterplezier er mee.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2