Citaat van: Marco op januari 08, 2012, 13:59:30
Welk vooroordeel heb je dan John ?
Dat is door mij indokterrenatie (niet opgezocht dus zal door Wordfeud niet goed gekeurd worden) dat zelfbouw minder is en slechter gebouwd door de "normale" audiowereld althans toen in mijn directe omgeving is bij gebracht de afgelopen 20 jaar
Word wel minder zie jouw uitleg steeds over speakers etc. maar wie weet ooit ga ik om
In de tijd dat ik in de handel zat in en verkoop werden zelfbouwers ook de "Pro's" en de modifactiers afgestempeld als goeroe's en Jomanda's en kwakzalvers, alleen diegene die het wel deden in dat wereldje waren natuurlijk wel goed ( Jaap de Jong bv.)
En ik ben van mening (althans denk ik) dat een standaard produkt goed is en je er niet te vreden mee bent je de verkeerde keus heb gemaakt en door die opmerking is de discussie dan gelijk op slot zeg ik eerlijk
Dus er is hoop voor mij
aan de andere kant als ik nog wel is met Koen spreek over bv. Jerry of met hem (rare is dat hij altijd van mij Denon cd spelers kocht DCD 1290 DCD 2700) dan is het weg vraag me niet waarom maar zal zijn omdat ik ze dan ken ? of 1 op 1 praat met ze
hoop dat ik je zo een beetje heb uit kunnen leggen over hoe en wat
John