Gekocht ud 5005

Gestart door remco28, december 31, 2011, 16:36:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

remco28

Hallo iedereen,heb me zelf op een bluray ud 5005 getrakteerd.
Hij wordt as woensdag geleverd samen met een sony 81cm led 3d tv op de slaapkamer.
Hopelijk gaat ik een beetje voorruit qua beeldkwaliteit komende vanaf een sony bdp bluray speler.

Paul

Gefeliciteerd jammer dat je tot volgend jaar moet wachten om het in de kast te hebben.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Stadium III

Gefeliciteerd met een fijne speler
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

#3
Citaat van: Paul op december 31, 2011, 17:16:23
Gefeliciteerd jammer dat je tot volgend jaar moet wachten om het in de kast te hebben.

HLP volgend jaar  8-) :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

remco28

Iedereen bedankt en happy 2012 uiteraard,dat wachten vind ik niet zo erg want ik was toch die dagen een beetje druk en zo heb ik meteen tijd om mee te spelen.
Ik zal me hier weer melden wanneer iets niet duidelijk is of voor tips aangaande mijn nieuwe bluray speler. HB hello :-D byebye

remco28

#5
Wat een heerlijke mooie speler is die marantz,geluid lijkt ietsje beter te zijn dan bij mijn oude sony.
Ook het beeld lijkt net iets strakker,bij de sony was die al goed.
Ik ga mijn schoonmoeder/ouders een dikke kus geven voor dit cadeau.want ik wilde dit al langer maar financieel zat het onverwachts wat tegen,en toen van hun gehad. HB

JohnWx

Citaat van: remco28 op januari 05, 2012, 00:47:45
Wat een heerlijke mooie speler is die marantz,geluid lijkt ietsje beter te zijn dan bij mijn oude sony.
Ook het beeld lijkt net iets strakker,bij de sony was die al goed.
Ik ga mijn schoonmoeder/ouders een dikke kus geven voor dit cadeau.want ik wilde dit al langer maar financieel zat het onverwachts wat tegen,en toen van hun gehad. HB

Mooi


en hoezo waf
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

remco28

waf?ik heb nergens waf neergezet?,maar anyway ik heb een tal vraagjes:
Je kan in de ud5005 bij de audioinstelling down sampling instellen op 48khz/96khz/192khz.
Op welke moet je hem zetten?

Stadium III

Staat hier op 192 maar volgens mijn gebruik je het alleen voor de analoge uitgangen
Kan het fout hebben maar goed dat lees ik dan hier wel weer
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

Analoog via RCA is 48 hz

remco28

Dan zal 192khz wel oke zijn,dan laat ik hem hier op,ik gebruik hem alleen puur voor films.
Want voor cds heb ik mijn 6003.