Citaat van: Marantz 81 op december 25, 2011, 10:10:07
Dat zou je idd niet verwachten nee er is zoveel info beschikbaar de meningen lopen ook zo uiteen dat als jeje eigen er langer in verdiept ook gaat afvragen hoe het nu werkelijk zit ,en dan is naar mijn mening gewoon zelf gaan luisteren ernaar of het de moeite loont om dure apparatuur te kopen
Ikzelf had een Onkyo 3007 en die had een vervelende storing in het linker kanaal wat af en toe naar voren kwam dus heb ik die verkocht.
Via RAF een SR7005 gekocht vanwege het "geluid" maar na een weekend klooien kon ik niet wennen aan het gemis van bepaalde technische grappen en grollen waar Onkyo bekent om is.
Dat is iets wat mij nu zal tegen houden om van de Integra af te stappen, hoewel zeker mijn vrouw liever een Marantz ziet staan en horen dan de toch wel wat kil klinkende Onkyo/Integra.
Verders zijn op de Integra ALLE knoppen gewoon geplaatst op het front paneel zonder klepje, en kan je de USB kabel zowel aan de voorkant als aan de achterkant in prikken en heb je via de 2de HDMI uitgang volledige receiver controle via een monitor over de iPod of in mijn geval een externe HDD.
Alles wordt getoond, en exact zoals jij zelf de menu structuur op de HDD aanbrengt.
Ik gebruikt als monitor een fraaie Dell 30cm LDC scherm boven de receiver..........
Ook laat de Integra de spelende nummer zien van de HDD en de gebruikte vTuner radio stations op de monitor.
En dit waren wat dingen die ik of lastig vond met de SR7005, of niet voor elkaar kreeg, wat jammer was.
Maar misschien dat ik zelf te snel op gaf , want wennen aan andere software kan lastig en tijdrovend zijn.