pm 7004

Gestart door danny47, december 23, 2011, 19:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81

Citaat van: danny47 op december 25, 2011, 13:29:44
Citaat van: Marantz 81 op december 24, 2011, 09:31:24
Kun je de PM7004 of Pearl Lite ,thuis beluisteren voordat je tot een ruil en of bijbetaling overgaat ?

Dan kun je een goed vergelijk maken voor jezelf wat je mooier vindt  byebye

dat zou het mooiste zijn ja, maar dat kan bij mijn dealer niet  :-(

Is het een dozenschuiver dan ?  i.p.v een hifi zaak

danny47

#16
Correct in Rotterdam, je kan hem wel beluisteren en als het niet bevalt mag je hem omruilen, maar je zit wel aan een koop vast, dus je krijg geen geld terug en in  mijn geval weet ik niet eens of ik mijn denon wel mag omruilen voor een marantz, de pearl lite is geen optie, teveel bijbetalen

Marantz 81

#17
Ja die doen dat niet  :no: opzich is het een prima zaak en hebben regelmatig goede aanbiedingen

Ik zou de Denon lekker houden  :-) denk dat die toch echt wel duidelijk beter is ,hoe het klinkt is weer een ander verhaal

Als je op je gemak wilt luisteren en mogelijkheid wilt hebben voor aanschaf om eerst thuis te luisteren kun je volgende keer beter naar Hobohifi in rotterdam gaan  byebye

danny47

ja denk ik eigenlijk ook, bedankt in ieder geval voor je advies byebye

Marantz 81


i2Paq

#20
Zoals ik al zei in je andere topic (geen idee overigens waarom je dit topic opend); ik ben ZEER te spreken over mijn PM7004.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Cornelis1921

#21
Citaat van: Marantz 81 op december 26, 2011, 00:25:25
Ja die doen dat niet  :no: opzich is het een prima zaak en hebben regelmatig goede aanbiedingen

Ik zou de Denon lekker houden  :-) denk dat die toch echt wel duidelijk beter is ,hoe het klinkt is weer een ander verhaal

Als je op je gemak wilt luisteren en mogelijkheid wilt hebben voor aanschaf om eerst thuis te luisteren kun je volgende keer beter naar Hobohifi in rotterdam gaan  byebye
De Denon ziet er wel spectaculairder uit met zijn dubbel uitgevoerde (blok)voeding en de, duidelijk zichtbare, dubbele elco. (bij de 7004 maar marginaal zichtbaar, ik geef het toe) Maargoed: luisteren, luisteren en (desnoods) nog eens luisteren!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op december 27, 2011, 03:50:30
Citaat van: Marantz 81 op december 26, 2011, 00:25:25
Ja die doen dat niet  :no: opzich is het een prima zaak en hebben regelmatig goede aanbiedingen

Ik zou de Denon lekker houden  :-) denk dat die toch echt wel duidelijk beter is ,hoe het klinkt is weer een ander verhaal

Als je op je gemak wilt luisteren en mogelijkheid wilt hebben voor aanschaf om eerst thuis te luisteren kun je volgende keer beter naar Hobohifi in rotterdam gaan  byebye
De Denon ziet er wel spectaculairder uit met zijn dubbel uitgevoerde (blok)voeding en de, duidelijk zichtbare, dubbele elco. (bij de 7004 maar marginaal zichtbaar, ik geef het toe) Maargoed: luisteren, luisteren en (desnoods) nog eens luisteren!

het gaat toch om het innerlijke  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op december 27, 2011, 08:31:47
Citaat van: Cornelis1921 op december 27, 2011, 03:50:30
Citaat van: Marantz 81 op december 26, 2011, 00:25:25
Ja die doen dat niet  :no: opzich is het een prima zaak en hebben regelmatig goede aanbiedingen

Ik zou de Denon lekker houden  :-) denk dat die toch echt wel duidelijk beter is ,hoe het klinkt is weer een ander verhaal

Als je op je gemak wilt luisteren en mogelijkheid wilt hebben voor aanschaf om eerst thuis te luisteren kun je volgende keer beter naar Hobohifi in rotterdam gaan  byebye
De Denon ziet er wel spectaculairder uit met zijn dubbel uitgevoerde (blok)voeding en de, duidelijk zichtbare, dubbele elco. (bij de 7004 maar marginaal zichtbaar, ik geef het toe) Maargoed: luisteren, luisteren en (desnoods) nog eens luisteren!

het gaat toch om het innerlijke  :angel:
:yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

danny47

De kogel is door de kerk hoor, de 7004 was geen partij voor de denon, dan ga je toch wel een flinke stap terug, komt misschien wel door de akoestiek of mijn luidsprekers, maar voor mij was het verschil te groot, maar ik heb ook de Pearl Lite beluisterd en ook thuis, maar dat was weer een behoorlijk verschil met de denon, de Pearl is echt een openbaring hoor, op alle fronten meer versterker, ruimtelijker, dieper en mooie strakke bas, fraai open geluid, precies wat ik miste bij de denon, dus de Pearl staat inmiddels trots bij mij in te spelen, ik zit helemaal te genieten hello pompom notworthy
dank allemaal voor jullie reacties :wink:

Zoldar

Gefeliciteerd! Mooie versterker die Pearl Lite.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81

Gefliciteerd veel plezier van de Pearl Lite  :-)

Foto ?  :-D

HAL9000

Mijn  ervaringen met  denon, en dat  zijn mono blokken tot  standaard  stereo versterkers is  dat  denon vrij scherp  klinkt. Marantz  zeker  die  KI edities klinken best aangenaam.  Bouw stijl kan je over twisten dat  Denon er wat beter uitziet voor het geld.  Echter marantz Pm7004 is netjes modulair  gebouwd, net zo goed.
:angel:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

danny47

#28

Cornelis1921

Citaat van: danny47 op januari 02, 2012, 13:50:30
De kogel is door de kerk hoor, de 7004 was geen partij voor de denon, dan ga je toch wel een flinke stap terug, komt misschien wel door de akoestiek of mijn luidsprekers, maar voor mij was het verschil te groot, maar ik heb ook de Pearl Lite beluisterd en ook thuis, maar dat was weer een behoorlijk verschil met de denon, de Pearl is echt een openbaring hoor, op alle fronten meer versterker, ruimtelijker, dieper en mooie strakke bas, fraai open geluid, precies wat ik miste bij de denon, dus de Pearl staat inmiddels trots bij mij in te spelen, ik zit helemaal te genieten hello pompom notworthy
dank allemaal voor jullie reacties :wink:
hello hello hello hello hello
Danny, hartelijk gefeliciteerd met je aanwinst en zo te lezen een beste keuze, heel veel plezier ermee. Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *