Vandaag ben ik even bij de plaatselijke hi-fi boer geweest.
Na een praatje en een kopje koffie wou de eigenaar van de zaak mij iets nieuws laten zien.
Hij liet mij het nieuwe Bose VideoWave Entertainment Systeem zien. Vreemd vond ik wel dat er kleedjes over de surround speakers en de subwoofer heen hingen. Net alsof ik niet mocht weten wat voor speaker er achter verschuild gingen. Na een tijdje luisteren en kijken, keken we elkaar aan en ik zei tegen hem: zozo, dat klinkt best wel erg goed voor een 321 systeempje. Vervolgens verklapte hij dat er nog een een geheimpje was. Prompt trok hij de kleedjes van de speakers af. Heh!?....zei ik tegen de eigenaar, er zitten helemaal geen speakers onder de kleedjes. Ik was compleet in shock, want ik had een paar tellen geleden toch echt wel serieuze surround geluiden achter mijn luisterplek gehoord.
Het blijkt hier te gaan om een tv met een hoogwaardige speakerset ingebouwd. Ja hij is ongeveer 20 cm diep en hangt dus niet zo vlak aan de muur als een "gewone" flat screen. Maar ben je op zoek naar een alles in 1 oplossing dan is dit in mijn opinie toch wel de beste oplossing die er op dit moment bestaat. Nee ik ga geen 5000 euro neertellen voor een tv. Maar wil je dat wel doen, neem deze dan zeker mee in je afweging.
Vriendelijke groeten
Sander
http://www.bose.nl/NL/nl/home-and-personal-audio/home-cinema-systems/televisions/videowave-entertainment-system/