Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cz79

En wat foto's van de woonkamer met de geschilderde achterwand (derde foto is mijn zoon luisterend naar John Lee Hooker  :-D).

cz79

Foto van hoe ik de tube traps heb geplaatst (twee stuks, de derde staat ergens anders). De tubes worden nog afgewerkt met een stof, die moet ik nog even uitzoeken zodat ze er mooier uitzien.

cz79

Foto van de woonkamer richting de keuken, mijn vrouw vind de luidsprekers niet mooi (ze heeft ook geen smaak) dus hebben we afgesproken dat zij een fotowand krijgt in een kleur naar haar keuze (paars dus frusty).

Deze wand komt vol te hangen met foto's in witte lijsten (allemaal identiek) opzich kan dat er best leuk uitzien, we wachten het af.

cz79

foto1 vorige sitiatie in onze witte periodeen foto2 is de nieuwe situatie in onze grijze periode

cz79

mmm vorige post pakt niet helemaal uit zoals ik wil, maar goed het verschil is best duidelijk, van gebroken wit naar donkerder (grijs, leisteen kleiachtige kleur)

JohnWx

ja duidelijk, nuance verschil  :yes:

alleen die audiofiele hanglamp  nonono :-)

mooi hoor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Dank je!

Puntjes op de i heet dat, moet nog gebeuren. Ik heb een houten plint uit laten frezen en die komt daar tegenaan maar die moet nog geschilderd worden.

Voor wat betreft dat nuanceverschil....meer dan nuance aar de foto's pakken niet uit zoals ik dat wil, ik zal als het zonnetje schijnt nog eens een foto maken van de wand :-D

joep

Netjes je kunt zien dat er vakmensen bezig zijn geweest. En echt aardig van je om de fotowall van je vrouw niet naar de wc of de kelder te verbannen. Heb zelf ook weer grote renovatie plannen maar dat is voor na de M&G. Als die bavianen geweest zijn gaan we de boel opknappen.

Janver

Dat ziet er super netjes en heel erg mooi uit!

Buiten genieten van de muziek is dit ook visueel genieten!
Hier kan uw reclame staan!

cz79

Jazeker, het ziet er stuk stijlvoller uit en we genieten dagelijks (mijn vrouw van haar paarse wand en ik van de muziek/Avalon/etc) :-D

jowa

Ziet er mooi uit. Mooi gepolderd met je vrouw, zij een paarse muur, jij twee Avalon luidsprekers  :angel:

cz79

#596
En als het donker is zier je de paarse muur niet en hoor je de Avalons wel :angel: :angel:

JohnWx

Citaat van: Janver op november 01, 2012, 09:34:26
Dat ziet er super netjes en heel erg mooi uit!

Buiten genieten van de muziek is dit ook visueel genieten!

ik heb mijn set ook nooit meer aan staan klinkt veel beter  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WilliamB

Citaat van: cz79 op november 01, 2012, 09:50:43
En als het donker is zier je de paarse muur niet en hoor je de Avalons wel :angel: :angel:
:yes:

Ziet er erg mooi uit, en GRIJS is helemaal in. Ik ben op dit moment ook bezig om alles te verkleuren.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

cz79

Hte leuke is datt je zoveel grijskleuren hebt, het klinkt saai maar leisteen is ook grijs en klei valt ook onder die tint terwijl dat hele gezellige, stijlvolle kleuren kunnen zijn.