Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

... wat lees ik nou in een ander draadje betreft mogelijk andere speakers  :?.
Welke zijn de potentiele opvolgers van jouw huidige? Wat is de reden?

JohnWx

Citaat van: xander32 op juli 04, 2012, 08:29:08
... wat lees ik nou in een ander draadje betreft mogelijk andere speakers  :?.
Welke zijn de potentiele opvolgers van jouw huidige? Wat is de reden?

ik weet het ik weet het jij ook toch op het kabelforum  8-) :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Reden is dat de andere een zeer gunstige prijs hebben en ik ze al een aantal keer heb beluisterd in vershcillende setups, morgen komt er iemand met de Avalons naar me toe en gaan we eens kijken of dat uitpakt bij mji thuis en op mijn set.
Zo niet dan lekker PMC en zo wel dan is het weer tijd om eens serieus wat te koop te gaan zetten :-D

Dus ik mis niets, maar kan het beter (anders) dan kan het beter (anders)

xander32

Citaat van: John Wx op juli 04, 2012, 11:25:55
ik weet het ik weet het jij ook toch op het kabelforum  8-) :wink:

:-D

xander32

Citaat van: cz79 op juli 04, 2012, 16:56:55
Reden is dat de andere een zeer gunstige prijs hebben en ik ze al een aantal keer heb beluisterd in vershcillende setups, morgen komt er iemand met de Avalons naar me toe en gaan we eens kijken of dat uitpakt bij mji thuis en op mijn set.
Zo niet dan lekker PMC en zo wel dan is het weer tijd om eens serieus wat te koop te gaan zetten :-D

Dus ik mis niets, maar kan het beter (anders) dan kan het beter (anders)
Als je echt helemaal tevreden bent met het huidige dan kijk je m.i. niet uit naar potentiele, andere speakers 8-).

Ik herinner mij iets van een bass-issue met de huidige - allicht dat de Avalons hierin iets kunnen betekenen?



Have fun met het vergelijk bij jou thuis.

cz79

Nee ik ben meer dan tevreden maar als ik een ruil kan maken tussen iets wat heel goed is en iets wat wellicht nog beter is, dan is het de moeite van proberen waard toch. Er komt soms een deal voorbij waar je geen nee tegen kunt zeggen :angel:

Natuurlijk is er een basding in mijn kamer, hoewel ik daar weinig last meer van heb aangezien ik op een andere plaats zit. Het

IK ben ook meer dan tevreden met mijn huidige baan, maar ik hou oren en ogen gewoon altijd open naar andere dingen, ook al ben ik meer dan tevreden.

xander32

Citaat van: cz79 op juli 04, 2012, 19:19:31
Nee ik ben meer dan tevreden maar als ik een ruil kan maken tussen iets wat heel goed is en iets wat wellicht nog beter is, dan is het de moeite van proberen waard toch. Er komt soms een deal voorbij waar je geen nee tegen kunt zeggen :angel:

Natuurlijk is er een basding in mijn kamer, hoewel ik daar weinig last meer van heb aangezien ik op een andere plaats zit. Het

IK ben ook meer dan tevreden met mijn huidige baan, maar ik hou oren en ogen gewoon altijd open naar andere dingen, ook al ben ik meer dan tevreden.
Denk dat het best eens een slimme set/zet van je kan zijn :wink:.

cz79

wellicht, het is gewoon weer de eeuwige zoektocht naar iets beters (wat financieel in het bereik ligt uiteraard), en ik moet zeggen dat ik meerdere keren de Avalon Eidolons heb gehoord en dat geluid :kwijl: Als daar ook maar 10% van dat geluid in deze Avatars zit dan zit ik gebeiteld.

Grote Stage en transparantie waar een Martin Logan een voorbeeld aan kan nemen

jrm

 clown1

Het heeft je in de greep en laat niet meer los......
Je kan alleen nog maar denken aan wat je wilt hebben.....

Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden en hoe het uitpakt bij je, succes.

cz79

Nee hoor, het is gewoon weer even leuk om te proberen, wellicht wint de PMC wel (kans is meer dan aanwezig).
Maar als ik de Avalon prettiger wint dan wordt het een één op één ruil zonder al te veel financiele gevolgen en dan is het toch leuk

jrm

Zeker, ik weet inmiddels hoe je handelt  :-D

cz79


Zoldar

leuk vergelijk.    :yes:   maaruhh

hoe zien die avalons eruit? of nog beter

TTIWWP
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

cz79

 :-D

drees62

Volgens mij is dit een gesloten systeem, zou wel eens heel goed uit kunt pakken m.b.t. je "basprobleempje".  hello
Mooi dat je ze eerst mag proberen in eigen luisteromgeving, anders blijft het toch een gok.