problemen Marantz sr 5006

Gestart door pele64, november 21, 2011, 19:57:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pele64

Beste mensen,

Ik heb vorige week een nieuwe televisie gekocht (panasonic tx p50 vt30) en een sr 5006.
Ik heb totaal geen verstand van audio dus kom er niet meer uit wat betreft de installatie van de receiver.Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen?

Ik heb de televisie aangesloten met een HDMI 1.4 kabel op de arc out van de receiver. Als ik op het knopje van de afstandbediening van de marantz druk om de tv op te roepen, krijg ik een zwart beeld met (no input) dus geen geluid en beeld. Als ik op het dvd knopje druk krijg ik wel geluid en beeld, ik wil dat osd schermje ook op de televisie kunnen zien. Bijvoorbeeld dan kan ik zien welk surround ik ga gebruiken; het volumeknopje wordt dan zichtbaar op de televisie
Ik moet nu om televisie te ontvangen de av funktie gebruiken om tv in te schakelen. Dit is erg omslachtig.

Ik heb mij het hele weekend verdiept in de gebruiksaanwijzing en zoveel geprobeerd en 'verandert' dat ik het niet meer weet. De audio handelaar heeft mij vanmiddag een geel tulp stekkertje verkocht die in de video out van de receiver moest en in de av2 van de televisie, dan zou ik beeld moeten krijgen volgens hem.
Ook dat is niet gelukt, helaas!

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en mij uit de brand kan helpen.
Alvast bedankt.
Groet, leo

Stadium III

Je zult de juiste ingangen moeten aanzetten
Verder kun je dmv ARC beeld en geluid weer naar de reciever brengen

Let wel op dat er 1 ingang maar ARC heeft en die zul je op de juiste stand moeten zetten in de setup
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

pele64

Dank je voor de snelle reactie!

Ik weet alleen niet welke ingang ik moet aanzetten.
Ik heb HDMI 2= arc aangesloten op de HDMI out van de receiver.
Moet ik bij input assign iets instellen?

Stadium III

Idd welke ingang je bij welke tekst wil hebben zoals tv dvd bd enz