Welke vloerstaande luidsprekers

Gestart door Zoldar, november 20, 2011, 12:31:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

Oh en geen kwaad woord over de Ushers natuurlijk. Dat brandhout ziet er prima @#@$# aarggghh!
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

pameijer

Citaat van: Zoldar op december 20, 2011, 12:39:29
Mannen, neem mij en mijn uitspraken niet te serieus. Het is allemaal met tongue in cheek en enige zelfspot  gebracht. (ik kraak ook mijn eigen toeters af=triangle).

Voor diegennen die het wel serieues nemen, mijn welgemeende excuses, het is zeker niet kwetsend of serieus bedoeld.

Gegroet,
Zoldar

Weest niet bevreesd, ik neem je zeker niet serieus (iig je opmerkingen)! Maar ik had gewoon even zin om on-topic mijn vloerstaande speakers weer te bevlekken. Voor wie het wel serieus neemt, die hebben jouw excuses niet nodig, maar een cursus zelfspot!

Nu weer ontopic gaan? Ik weet niet je huis woont, maar je bent van harte welkom om een keer in Groningen naar de ProAc's te luisteren, als ik zelf dan geen goede versterker heb staan moet je zelf even wat meenemen.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32

Citaat van: Zoldar op december 20, 2011, 12:42:21
Oh en geen kwaad woord over de Ushers natuurlijk. Dat brandhout ziet er prima @#@$# aarggghh!
Mod`s, waar blijven jullie ??? ?


Een ban t/m de zomervakantie 2012 is mijn voorstel :-P.


:-D Sander.

pameijer

Over lelijke speakers gesproken.......



Harman Kardon GLA-55 cut glass speakers  puke
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Zoldar

Citaat van: pameijer op december 20, 2011, 13:18:27
Citaat van: Zoldar op december 20, 2011, 12:39:29
Mannen, neem mij en mijn uitspraken niet te serieus. Het is allemaal met tongue in cheek en enige zelfspot  gebracht. (ik kraak ook mijn eigen toeters af=triangle).

Voor diegennen die het wel serieues nemen, mijn welgemeende excuses, het is zeker niet kwetsend of serieus bedoeld.

Gegroet,
Zoldar

Weest niet bevreesd, ik neem je zeker niet serieus (iig je opmerkingen)! Maar ik had gewoon even zin om on-topic mijn vloerstaande speakers weer te bevlekken. Voor wie het wel serieus neemt, die hebben jouw excuses niet nodig, maar een cursus zelfspot!

Nu weer ontopic gaan? Ik weet niet je huis woont, maar je bent van harte welkom om een keer in Groningen naar de ProAc's te luisteren, als ik zelf dan geen goede versterker heb staan moet je zelf even wat meenemen.

Dankje voor de uitnodigging  :yes:

Mooi he die Cary Audio Design set. Ik heb een warme plek in mijn hart voor dat merk. De Cary LSI 80 was de eerste buizenversterker ervaring voor mij. Maakte enorme indruk.

Dat maakt de ProAc des te interesanter als ik het zo lees uit jouw ervaringen. Ik zit in de regio rotterdam dus niet heel erg in de buurt. Welke dealers grosieren in ProAc?


Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81


Zoldar



Mooi hoor. Statig. WAF proof hoor ik hier naast mij op de bank.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81

Ik zou bijna zeggen ga ze halen  shutup

Ze zijn trouwens wel groot hoor  1,5 meter hoog

Zoldar

Eerst maar eens luisteren. De Xcites waren niet de introductie naar Dynaudio die mij over kon halen.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81

Denk dat het wel overkill is op 25 m3  , ze hebben DDC   (http://www.dynaudio.com/int/home_loudspeaker_systems/confidence/ddc.php )dat je minder last hebt van de nadelen van je acoustiek

Zo,n speaker koop je idd niet zomaar  :no: en het is ook een kwestie van smaak kwa geluid en design wat je mooi vindt :-)

lo

Die C2's zijn werkelijk  :kwijl: :kwijl:
Heb ze gehoord en was bijna door m'n knieën gegaan.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Citaat van: lo op december 20, 2011, 21:49:49
Die C2's zijn werkelijk  :kwijl: :kwijl:
Heb ze gehoord en was bijna door m'n knieën gegaan.

Wanneer ga je ze ophalen  :-D

Marvin

DDC..?

Lijkt wel zo'n Bose truukje, maar dan andersom.

Ook 'Better trough research'?

Marantz 81

Er wordt toch een uitleg gegeven in de link die erbij staat  :-) wat voor technieken bose toepast weet ik niet

Ik heb ze niet gehoord alleen over gelezen , zelf luisteren ernaar zul je er een werkelijk oordeel over kunnen geven

Marvin

Ah, rustig maar jongen.
Zit maar een beetje, geslaagd, te stoken.  :wink: