Heeft iemand ervaring met PRo Audyssey? Heb contact met iemand die gecertificeerd Audyssey -dealer is.
Het is begonnen met de vraag over aansluiten van de speakers. Heb twee front, center speaker voor en sub woofer, twee speakers achter en een center speaker achter.
Bij de test sluit ik de speakers achter aan op "back" Maar dan ziet de versterker er maar 1. Sluit ik de achter speakers aan op surround ziet hij ze wel alle twee.
Hij draait nu redelijk op front, center, surround en sub woofer. Ik hou nu nog de center achter over.... waar ik die ook op aansluit.... de versterker "ziet" hem niet.
Ben verder niet zo technisch dus geen moeileijke antwoorden svp....
weet iemand ook of er mensen zijn in de buurt van Den Bosch die veel weet over de Sr7005 en de instellingen e.d. die dat tegen vergoeding bij mij thuis wil doen. Wil bijvoorbeeld ook internet op mijn installatie hebben.
Maar... er zit internet aansluiting op mijn LCD led 3D Samsung tv en ook op mijn Humax Ir 5300 en ook op de SR 7005. Mij lijkt het beste de internet aansluiten op de sr 7005?
De Blue Ray 3D Dvd speler en de Humax 5300 zijn aangesloten met HDMi opde Marant. Heb daarnaast ook de optische kabels aangesloten van de Humax en de Dvd speler op de Marantz. Overbodig?
Dan heb ik nog een 5.1 draadloze koptelefoon van Sony met een optische ingang. Heb een optische kabel aangesloten op OPT. OUT van de 7005 naar de ingang OPT. van de versterker voor de koptelefoon. Zo als je al raad... geen geluid.
Veel vragen zo voor de eerste keer...... Hoop dat een van jullie hier passende antwoorden op hebben.
Vast bedankt en vriendelijke groeten,
Max