de sr6005 lijkt me inderdaad wel een degelijk gevaarte. En de prijs is heel mooi als ik zie vanwaar hij komt. Enkel jammer dat ik de zwarte bijna nergens kan vinden (ik zie inderdaad dat ik bij die ene de cijfertjes heb omgedraaid
).
hebben jullie nog tips voor de speakers? welke merken zijn te mijden, en aan welke voorwaarden moeten ze minimaal voldoen? Of kan ik enkel op het gehoor afgaan?
en is er iemand toevallig bekend met deze winkel:
http://www.hifi-schluderbacher.deik zit te denken om daar eens heen te trekken...Het is wel een kleine 200 km rijden, maar daar hebben ze wel de zwarte versie
(en ook heel wat speakers om te testen...)
edit: de vector's zijn ook erg mooi. Ik ga inderdaad mijn oren moeten gebruiken!! ik twijfel alleen nog of ik mijn vriendin moet meenemen ja of neen. Ze is best wel kritisch op dat vlak, in tegenstelling tot mij, voor mij is het al snel goed. Enkel achteraf hoor/merk ik dat het niet helemaal is wat ik wil. Maar ik ben ook "bang" dat ze die "lompe" dingen later niet in huis gaat willen...
Iets waar ik de laatste tijd aan zit te denken: welke kabels heb ik eigenlijk allemaal nodig? Want ik vermoed dat ik die dingen er niet bij krijg bij de aanschaf van deze toestellen. Kom ik thuis met een boel dozen waar ik niks mee kan... zou ook lolliestoklig zijn.
edit 2: lolliestoklig ??