Goedemorgen.
Maar je hoort het wel duidelijk wanneer de diepte in de muziek is toegenomen, dus zeg maar als ik op mijn luisterplek zit en de muziek komt niet veel verder dan de luidsprekers en na een uur of drie is de muziek al verder mjin kamer ingekomen, nou dat effect zit bij mij op zijn max na een uur of 8, dan merk ik de toegenomen diepte en hoor ik dat de muziek tot aan mijn luisterplek komt (dwz datgene wat er staat te spelen, dus bijv een symphonieorkest).
Dat heeft dus zoals eerder gezegd weinig metgeheugen te maken ik hoor toch duidelijk wanneer de muziek (artiest of orkest) verder mijn kamer in komt.
De ene CD speler doet daar een uur over en de andere doet daar misschien wel 7 uur over, daarom wordt over het algemeen gezegd als je die apparatuur nu 12 (soms zeggen ze 24) uur aan laat staan dan kun je er gemoedelijk vanuit gaan dat deze de optimale temepratuur bereikt heeft.
Het is dus niet zozeer detail of kleine dingen die ik meer hoor, het is de diepte en vanaf mijn luisterplek (4m verder dan de luidsprekers) is dan heel duidelijk de toegenomen diepte te horen, mooie tester is dan Roger waters- Amused to Death, die track met die houthakker en dan dat paard, je hoort heel duidelijk wanneer dat paard voorlangs rent of dat deze bijna je woonklamer in komt en pal voor je luisterplek voorbijkomt.