PM-6a

Gestart door i2Paq, oktober 24, 2011, 10:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

i2Paq

Ben benieuwd wat de gedachten zijn over een PM6a.

Ik lees er hier wel wat over, voornamelijk dat het een drama is om te repareren.

Wat zou op dit moment een redelijke prijs zijn voor een technisch en optisch prachtig apparaat?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

HAL9000

Tussen de 450/600 euro.

Ik heb er  2 staan momenteel. Waarvan 1 voor  de verkoop.
Zijn erg goed klinkende versterker, wellicht best klinkend. 
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Citaat van: i2Paq op oktober 24, 2011, 10:56:06
Ben benieuwd wat de gedachten zijn over een PM6a.

Ik lees er hier wel wat over, voornamelijk dat het een drama is om te repareren.

Wat zou op dit moment een redelijke prijs zijn voor een technisch en optisch prachtig apparaat?



Drama? nee hoor.

Enige nadeel is dat het voltage board vaak veel te verduren heeft gehad maar ook dat is in de meeste gevallen wel weer op te lossen.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op oktober 24, 2011, 17:58:44
Citaat van: i2Paq op oktober 24, 2011, 10:56:06
Ben benieuwd wat de gedachten zijn over een PM6a.

Ik lees er hier wel wat over, voornamelijk dat het een drama is om te repareren.

Wat zou op dit moment een redelijke prijs zijn voor een technisch en optisch prachtig apparaat?



Drama? nee hoor.

Enige nadeel is dat het voltage board vaak veel te verduren heeft gehad maar ook dat is in de meeste gevallen wel weer op te lossen.

voor mij wel Wilfred  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject