Oproep voor een Rock/Metal dag

Gestart door PM95, oktober 12, 2011, 17:03:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Citaat van: xander32 op november 27, 2011, 19:35:38

p.s. dit is de eerste keer dat ik met een piep in m`n oren thuis ben gekomen van een M&G  :-o.

Neem je oordoppen dan maar mee als je naar Lo gaat die draait nog harder als vandaag is gedraaid  :-D

TurboMarco

Het was mij een waar genoegen vandaag deze heren te ontmoeten en met elkaar deze toch wel hele fijne muziek te delen ,met namen als Napalm Death en titels als Necrofiliac krijgt men snel warme gevoelens  clown1 ,de buurtjes zullen ook wel genoten hebben ......hoewel we niet eens zo luid hebben gedraaid ,behalve dat Wim kort de volume op 88% had gezet dan  :evil:

In het nieuwe jaar zal ik met plezier deze heren een bezoekje brengen  :yes:

Grtz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

Wij lachen toen we aankwamen bij de Peu  :schater:,je moet hem ook eens wassen he wim ,kunnen ze hem niet meer bekladden  clown1

Citaat van: Maurice op november 27, 2011, 20:21:33
Volgens mij was Wim trouwens bang dat hij zijn auto niet meer terug kon vinden, dus heeft hij zijn naam op zijn achterruit geschreven  shutup



Niber

Citaat van: Marco op november 27, 2011, 22:16:04
Het was mij een waar genoegen vandaag deze heren te ontmoeten en met elkaar deze toch wel hele fijne muziek te delen ,met namen als Napalm Death en titels als Necrofiliac krijgt men snel warme gevoelens  clown1 ,de buurtjes zullen ook wel genoten hebben ......hoewel we niet eens zo luid hebben gedraaid ,behalve dat Wim kort de volume op 88% had gezet dan  :evil:

In het nieuwe jaar zal ik met plezier deze heren een bezoekje brengen  :yes:

Grtz Marco

:schater: :schater: Briljant...Heb je nog een paar van die schitterende bands/titels voor me?  HB

Maar klinkt erg goed mannen, fijn dat het een geslaagde dag is geweest.

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

lo

Inderdaad, mooie verhalen weer en leuk te lezen dat jullie het erg naar je zin hebben gehad.  pompom pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: Marantz 81 op november 27, 2011, 21:30:55
Citaat van: xander32 op november 27, 2011, 19:35:38

p.s. dit is de eerste keer dat ik met een piep in m`n oren thuis ben gekomen van een M&G  :-o.

Neem je oordoppen dan maar mee als je naar Lo gaat die draait nog harder als vandaag is gedraaid  :-D

Viel toch wel mee..........? :-D
Het KAN hard maar klinkt op lage volumes ook erg  :kwijl:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

#127
Citaat van: lo op november 27, 2011, 23:16:41
Citaat van: Marantz 81 op november 27, 2011, 21:30:55
Citaat van: xander32 op november 27, 2011, 19:35:38

p.s. dit is de eerste keer dat ik met een piep in m`n oren thuis ben gekomen van een M&G  :-o.

Neem je oordoppen dan maar mee als je naar Lo gaat die draait nog harder als vandaag is gedraaid  :-D

Viel toch wel mee..........? :-D
Het KAN hard maar klinkt op lage volumes ook erg  :kwijl:

Valt reuze mee  :-P het kan echt heeeeeeeeeel hard en dan nog zonder ook maar enige vervorming  :?

Idd zo hard draaien is af en toe wel eens leuk lekker gassen  HB ,maar hoeft in princiepe helemaal niet zo hard als je een goede weergave hebt  byebye

Cornelis1921

#128
 notworthy :yes: Linda, Sam en Marco de ontvangst en verzorging was gisterenmiddag in één woord: GROOTS!!! (en het was zéér gezellig).
Lekkere muziek op een eerste klas set + flatscreen. Er viel heel wat te genieten van Y&T via Ayreon tot Porcupine Tree. De pizzabroodjes, de zoute reuze sticks en de hamkaas, en natuurlijk niet vergeten het Brand bier, gingen erin als god's woord in een ouderling.
Hierbij ook dank aan de aanwezige overige mede forummers voor een zeer geslaagde middag. Ik had er de 5 uur durende (+ 1 uur vertraging [typisch NS] treinreis er graag voor over. Wellicht een volgende keer ook es bij mij in Leiden.
Vanuit Leiden dank en saluti byebye, Cor.

P.S. Ik hoop overige forumleden ook bij een dergelijke gelegenheid de hand te kunnen schudden.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

Mooi verslag heren! Echt leuk om te zien hoe je leuk bezig kunt zijn met onze hobby  hello hello pompom pompom
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Janver

Citaat van: Cornelis1921 op november 28, 2011, 01:52:24

P.S. Ik hoop overige forumleden ook bij een dergelijke gelegenheid de hand te kunnen schudden.


Lijkt mij een nobel en goed plan Cor!

Deze muziek kan mij helaas niet echt bekoren, dus daarom ook niet gekomen!

Maar mooi verslag en zo te horen was het een regelrecht succes!
Hier kan uw reclame staan!

drees62

Mooie dag gehad gisteren! Marco (en gezin), bedankt voor de geweldige ontvangst.
Helaas moest ik als eerste weg omdat ik nog een etentje had die avond (ook geen straf natuurlijk  :wink:)

Marco heeft een prachtige set staan met idd imposante zuilspeakers. De Onkyo receiver geeft geen krimp en kan op een hoog volume spelen (net de oordoppen niet nodig gehad  :-D). Hoogtepunten voor mij waren toch wel de muziek van Ayreon en de projecten van Arjen Lucassen. (Maurice, bedankt voor de tips)
Dit ligt wat meer tegen de symphonische rock aan en is meer mijn ding dan de echte metal rock. Maar ik vond het wel heel gaaf om het allemaal eens voorbij te zien/horen komen.

Leuk om ook weer de andere forumleden te ontmoeten waarvan Marco en Cor nieuw waren voor mij. Leuk cluppie was het weer.

Misschien volgend jaar een keer een Symphonic Rock meeting bij mij??

Cornelis1921

Citaat van: drees62 op november 28, 2011, 11:05:42
Mooie dag gehad gisteren! Marco (en gezin), bedankt voor de geweldige ontvangst.
Helaas moest ik als eerste weg omdat ik nog een etentje had die avond (ook geen straf natuurlijk  :wink:)

Marco heeft een prachtige set staan met idd imposante zuilspeakers. De Onkyo receiver geeft geen krimp en kan op een hoog volume spelen (net de oordoppen niet nodig gehad  :-D). Hoogtepunten voor mij waren toch wel de muziek van Ayreon en de projecten van Arjen Lucassen. (Maurice, bedankt voor de tips)
Dit ligt wat meer tegen de symphonische rock aan en is meer mijn ding dan de echte metal rock. Maar ik vond het wel heel gaaf om het allemaal eens voorbij te zien/horen komen.

Leuk om ook weer de andere forumleden te ontmoeten waarvan Marco en Cor nieuw waren voor mij. Leuk cluppie was het weer.

Misschien volgend jaar een keer een Symphonic Rock meeting bij mij??
Symphonic Rock meeting: ook een goed idee! ('k Heb meteen Marillion opgezet: 'Radition') byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

Ik ga morgen naar Marillion in 013 en jullie zijn uitgenodigd om een keer een symfo avond te doen in huize Zoldar HB pompom
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Cornelis1921

Citaat van: Zoldar op november 28, 2011, 11:38:44
Ik ga morgen naar Marillion in 013 en jullie zijn uitgenodigd om een keer een symfo avond te doen in huize Zoldar HB pompom
Omgeving Rotterdam hè? Ook goed.
I.i.g. een knalavond in 013, Zoldar!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *