Oproep voor een Rock/Metal dag

Gestart door PM95, oktober 12, 2011, 17:03:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Totofan

Veel plezier vanmiddag,  HB HB HB, ik lees wel hoe het is geweest :|

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marantz 81

Weer thuis was een gezzelige dag ,ben nu ff aan bakkie aan het doen en zometeen eten  :yes:

daarlijk meer over de dag  byebye

lo

Wel een beetje opschieten hè, ik ben benieuwd... :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Ok, waar zal ik beginnen  :roll: ...


Als eerste wil ik Marco (en familie) bedanken voor het gastvrije ontvangst :yes:.

Daarnaast heb ik kennis mogen maken met een aantal voor mij nieuwe forumleden en gezellig bij kunnen kletsen met oude bekenden. En natuurlijk veel, heel veel (voor mij) nieuwe muziek kunnen beluisteren en aanschouwen. Bevestigd is dat ik geen metalhead ben, desondanks had ik deze middag niet willen missen.

Dan de set van Marco: imposante zuilen die i.c.m. de overige componenten er een heel natuurlijk, vloeiend plaatje neerzetten, met een heerlijk droge midbas en een open hoog. Dat alles ook op hoog volume zonder enige krimp HB.

Resume: ik heb genoten :yes:.


Sander.

p.s. dit is de eerste keer dat ik met een piep in m`n oren thuis ben gekomen van een M&G  :-o.

Maurice

Citaat van: xander32 op november 27, 2011, 19:35:38
p.s. dit is de eerste keer dat ik met een piep in m`n oren thuis ben gekomen van een M&G  :-o.
Wat zeg je?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Was leuk om weer eens wat bekenden te zien, zoals Wim, Arjan en André. Ook vereerd om Robert (die zichzelf Xander noemt) en onze nachtwacht Cor te ontmoeten.
Er is het nodige aan muziek voorbij gekomen, maar mijn hemel, wat een stelletje wijven zijn het ook allemaal  :schater:
En maar kleppen en maar drinken  :angel:
Geen wonder dat Xander een piep in zijn oren heeft, het klonk net als de uitverkoop bij de drie dolle dwaze dagen van de Bijenkorf  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Volgens mij was Wim trouwens bang dat hij zijn auto niet meer terug kon vinden, dus heeft hij zijn naam op zijn achterruit geschreven  shutup

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

WimPeu

Ik heb niks gezegd..slecht van de verfijnde muziek genoten... :angel:

Was top en gezellig vandaag..alleen jammer dat mijn achterruit van de Peu zonodig beschreven moest worden... shutup :-D

Zie vorig berichtje van een bezorgde en oprecht verontwaardigde voorbijganger... violent1
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

Vandaag afgereisd naar Marco ,bij binnenkomst kennis gemaakt met elkaar en Robert die ik nog niet eerder ontmoet had ,wim en andre kon ik al

Eerst een bakkie gedaan en een tijd zitten lullen over de hobbie en muziek ,even later was Cor gearriveerd op het trein station en ging marco hem ophalen ,niet veel later kwam Maurice ook binnen

Er is diverse muziek gedraaid progeressieve rock / hard rock /metal en death metal

Ik vondt bijna alles wel te pruimen ,lekker  HB HB zelf draai ik deze muziek amper maar ik vindt het wel goed  :yes: zeker het betere Gitaar en drumwerk  :-D lekker volume stond ook op  8-) helemaal geen last van ooren  :no:

Na paar koppen koffie werdt het tijd voor een Biertje en nog een en nog een  clown1 ,er werdt een beetje afwisselend de verschillende soorten rock/metal Dvd/Cd  door elkaar gedraaid

Marco heeft een hele mooie set staan die veel overtuiging heeft maar toch neutraal en strak klinkt ,mooie speakers ook de Seas Zuilen  :-) erg mooi hoe de instrumenten worden weergegeven en ze het volledige geluids spectrum kunnen weergeven

Bedankt voor de gastvrijheid hapjes en drank  byebye

Marvin

Citaat van: Maurice op november 27, 2011, 20:04:15
Citaat van: xander32 op november 27, 2011, 19:35:38
p.s. dit is de eerste keer dat ik met een piep in m`n oren thuis ben gekomen van een M&G  :-o.
Wat zeg je?

Daarvoor hou ik geen m&g bij mij..... :-D





(bericht mogelijk gemaakt door Apple).

Marvin

Citaat van: xander32 op november 27, 2011, 19:35:38

p.s. dit is de eerste keer dat ik met een piep in m`n oren thuis ben gekomen van een M&G  :-o.




(bericht mogelijk gemaakt door Apple).

Marvin

Klote iPhone .... :schater:





(bericht mogelijk gemaakt door Apple).

Maurice

Citaat van: marvin op november 27, 2011, 20:43:15
Klote iPhone .... :schater:





(bericht mogelijk gemaakt door Apple).
Kun je die sluikreclame niet uitzetten? Alsof Apple al jouw berichten plaatst  frusty
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude