Welke versterker zal ik kopen, graag advies.

Gestart door gerkovisser, oktober 09, 2011, 13:07:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Citaat van: gerkovisser op oktober 10, 2011, 23:16:22

Heb vandaag zelf vanaf mijn werk gebeld of ze even kon kijken of er nog reacties waren.

Gerko
ziek  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

gerkovisser

Hallo,

Sander: ik zal haar straks nog wel even aandacht geven, haha.
Probleem is: zij hoeft nooit wat, ik zeg wel eens koop eens een nieuwe wasmachine voor de lol, dan kan ik tenminste ook weer eens wat leuk kopen.

Marco: Ziek? Nee hoor, nieuwsgierig wel.

vr gr Gerko

Sander

Citaat van: gerkovisser op oktober 10, 2011, 23:27:47
Hallo,

Sander: ik zal haar straks nog wel even aandacht geven, haha.
Probleem is: zij hoeft nooit wat, ik zeg wel eens koop eens een nieuwe wasmachine voor de lol, dan kan ik tenminste ook weer eens wat leuk kopen.

Marco: Ziek? Nee hoor, nieuwsgierig wel.

vr gr Gerko

Een leuk wellness weekendje doet het ook altijd wel goed, heb je meteen de tijd om te kijken of je ramen nog goed zitten in het kozijn.
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

gerkovisser

Hallo sander,

Dus een wellness weekend doet wonderen op dat gebied, bedankt voor de tip.
Je moet er wat voor over hebben toch?

Gerko

Cornelis1921

 :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Citaat van: marvin op oktober 10, 2011, 16:18:14
Maar Cor, dat betekend toch niet dat we hier met oogkappen op enkel aan Marantz kunnen denken?
Heb zelf ook maar 1 ding van Marantz, zou het totaal geen ramp vinden als daar uiteindelijk een ander merk voor terug komt.   :-)
Marvin, die icoontjes zijn er niet voor niets. Sorry, dat ik mij toen zo zuinigjes heb uitgedrukt wat dat betreft.
Groetjes, Cor.
P.S. En natuurlijk heb jij gelijk. Wat jij en anderen hierover beweren onderschrijf ik ook. Ik heb ook voordat ik weer bij marantz uitkwam/kocht andere merken zoals Denon, JVC en NAD in huis gehad, en dan spreken we alleen maar over het afgelopen decennium.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Leuk al dat gebrabbel rondom wel of geen Marantz....

Ga direct even googlen op Marantz, op dit moment zijn ze druk aan het afprijzen i.v.m. een (te) grote voorraad!

Probeer ook zo veel mogelijk te luisteren, maar grote verschillen ga je in de winkel niet horen, vaak komt het verschil in geluid door het merk en type luidspreker.

Succes met het begin van een boeiend tocht door audio-land  :-D

still life

#66
Citaat van: gerkovisser op oktober 10, 2011, 19:35:20
Hallo, 

Ik wilde vanavond een afspraak maken bij Dolf maar zag helaas dat de versterker al gereserveerd was.
Ik hoop alleen niet dat iemand hem gekocht heeft na al jullie reacties op mijn topic.
Al hoewel dan had ik maar eerder moeten wezen.

fijn is dat..  nopompom krijgen ze advies, klagen ze over verloren gegane kansen
ten gevolge v/d verkregen overvloed aan info/onzin..  :-D

verder denk ik dat je 'focussed' bent op wat nieuws & dan verwijs ik je graag naar de huidige 'sale' bij marantz..

Citaat van: jrm op oktober 11, 2011, 07:49:31
Leuk al dat gebrabbel rondom wel of geen Marantz....

Ga direct even googlen op Marantz, op dit moment zijn ze druk aan het afprijzen i.v.m. een (te) grote voorraad!

:yes:

bvb: PM6003 (zilver goud)
Normale prijs: € 449,00
Speciale prijs: € 279,00

tip 2: uw speaker opstelling thuis blijft cruciaal, een nieuwe amp is geen garantie op perfect geluid..  :no:

met wat foto's v/d kamer krijg je zo nog ettelijke pagina's relevant leesvoer   clown1
mogelijk neveneffect is dat uw vrouwmens deze interieurtips uitermate boeiend gaat vinden..  :evil:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

gerkovisser

Hallo,

Still life: ik zit helemaal niet te klagen, zeg toch ook zelf dat ik dan maar eerder had moeten reageren.
Ook ben ik niet focussed op nieuw, zie begin topic.

JRM: Ik bedankt voor de tip. Ga ik zeker doen.

vr gr Gerko

gerkovisser

Hallo,

Vandaag heb ik een Marantz SR7001 gekocht met een DV7600 SACD/DVD speler.
Ziet er super netjes uit.
Heb inmiddels alles aangesloten, moet alleen de receiver nog leren kennen en instellen.
Wat ik tot nu toe gehoord heb is al strakker en levendiger, ben dus al blij.
Verwacht dat het nog beter kan.

vr gr Gerko

jrm


Cornelis1921

 :roll: :no:
Gerko, laat je niet opjutten...
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81


gerkovisser

Hallo,

Hierbij de foto's van mijn nieuwe(gebruikte)set met de speakers die ik al had.

Gerko

lo

Gefeliciteerd met je aankoop, ziet er mooi uit hoor! Past net denk ik?
Misschien een idee om de 7600 net effe wat hoger op de SR7001 te zetten ivm warmte afvoer, of is die voldoende denk je?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: gerkovisser op oktober 22, 2011, 21:36:33
Hallo,

Vandaag heb ik een Marantz SR7001 gekocht met een DV7600 SACD/DVD speler.
Ziet er super netjes uit.
Heb inmiddels alles aangesloten, moet alleen de receiver nog leren kennen en instellen.
Wat ik tot nu toe gehoord heb is al strakker en levendiger, ben dus al blij.
Verwacht dat het nog beter kan.

vr gr Gerko
Mooie set hoor, ziet er goed uit. Veel plezier er mee!


Sander.