Welke versterker zal ik kopen, graag advies.

Gestart door gerkovisser, oktober 09, 2011, 13:07:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: gerkovisser op oktober 10, 2011, 19:35:20
Hallo, 

Ik wilde vanavond een afspraak maken bij Dolf maar zag helaas dat de versterker al gereserveerd was.
Ik hoop alleen niet dat iemand hem gekocht heeft na al jullie reacties op mijn topic.
Al hoewel dan had ik maar eerder moeten wezen.

Ben dus nog steeds zoekende.

En ik wil toch gaan voor een marantz en dus niet een sony of ander merk.


Gerko
Want Marantz is meer jouw merk ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Misschien dat ze op het Sony-Forum nog een leuke Marantz kunnen bedenken....?!

WimPeu

Citaat van: marvin op oktober 10, 2011, 21:17:02
Misschien dat ze op het Sony-Forum nog een leuke Marantz kunnen bedenken....?!

Daar schijnen de KI modellen vaak boven de ES modellen worden aangeraden....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin


WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

Jullie maken de topic starter helemaal in de war  :schater: :-P

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerkovisser

Hallo,

John Wx:
Waarom ik nu voor Marantz wil gaan?
Door ten eerste een collega die me daarop attendeerde, omdat ik me nu in dat merk verdiept heb en daardoor ook enthousiast geworden, omdat ik ze uiterlijk erg mooi vindt, omdat de sets van marantz die ik gehoord heb me erg blij maken.
Tuurlijk zal een sony of andere goede versterker ook goed kunnen voldoen maar bij marantz kan ik al niet kiezen welke ik wil, laat staan als daar nog eens 5a6 andere goede merken naast komen.

Marantz 81:
In de war valt mee hoor.

Gerko


JohnWx

Citaat van: gerkovisser op oktober 10, 2011, 22:27:47
Hallo,

John Wx:
Waarom ik nu voor Marantz wil gaan?
Door ten eerste een collega die me daarop attendeerde, omdat ik me nu in dat merk verdiept heb en daardoor ook enthousiast geworden, omdat ik ze uiterlijk erg mooi vindt, omdat de sets van marantz die ik gehoord heb me erg blij maken.
Tuurlijk zal een sony of andere goede versterker ook goed kunnen voldoen maar bij marantz kan ik al niet kiezen welke ik wil, laat staan als daar nog eens 5a6 andere goede merken naast komen.

Marantz 81:
In de war valt mee hoor.

Gerko


notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Sander

Citaat van: gerkovisser op oktober 10, 2011, 22:27:47
Hallo,

John Wx:
Waarom ik nu voor Marantz wil gaan?
Door ten eerste een collega die me daarop attendeerde, omdat ik me nu in dat merk verdiept heb en daardoor ook enthousiast geworden, omdat ik ze uiterlijk erg mooi vindt, omdat de sets van marantz die ik gehoord heb me erg blij maken.
Tuurlijk zal een sony of andere goede versterker ook goed kunnen voldoen maar bij marantz kan ik al niet kiezen welke ik wil, laat staan als daar nog eens 5a6 andere goede merken naast komen.

Marantz 81:
In de war valt mee hoor.

Gerko



Het begin van het einde, welkom bij de rest van de junkie's  HLP
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Marvin

Zie het als een soort intake gesprek, je bent geslaagd en dus Marantz waardig....  :-D

gerkovisser

Hallo

Sander Nolden:
Ja, werk dit merk als een virus dat niet te stoppen is?
Dan mag ik wel opslag gaan vragen bij mijn baas, haha.

Gerko

gerkovisser

He Marvin,

Dus ik ben geslaagd voor de ultieme Marantz forum test?

Ben ik blij mee, sinds gisteren zit ik hierop en mijn vrouw vraagt me al of ik niet gek geworden ben.
Heb vandaag zelf vanaf mijn werk gebeld of ze even kon kijken of er nog reacties waren.

Gerko

Sander

Citaat van: gerkovisser op oktober 10, 2011, 23:13:40
Hallo

Sander Nolden:
Ja, werk dit merk als een virus dat niet te stoppen is?
Dan mag ik wel opslag gaan vragen bij mijn baas, haha.

Gerko

Jha, en pas op dat je je vrouwtje niet te weinig aandacht geeft!

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink