Het gezoem is inderdaad verholpen. Maar na vier maal de receiver te hebben gereset (knoppen surround mode + auto indrukken terwijl je de power knop indrukt) werkt hij niet zoals het hoort.
nl. bij analoge bronnen doet de surround processor zijn werk niet goed.
Bij Direct, Pure Direct en Dolby VS werken het linker en recht volledig normaal.
Maar bij Stereo, PlIIz, PLIIx Movie, PLIIx Music, PLIIx Game, DTS Neo:6 cinema, DTS Neo:6 Game, Multi CH Stereo, Neural werken alle linker kanalen niet, de rechter wel.
Ik heb de reciever al vier keer volledig
Soms werkt stereo wel wanneer ik de fronts op large zet, maar niet altijd. Soms ook door het switchen tussen Amp Assign 7.1 en 5.1 + Zone2.
Ook de Audessey calibratie werkt niet. Ik plug de microfoon in, en start de "auto Setup Start" De sweep wordt wel degelijk uitgevoerd op de linker front speaker, maar ik krijg daarna de melding "Caution! No microphone or Speaker". Ik heb het getest met 2 microfoons (deze van de SR7005 en deze van mijn SR8002).
Ik zal morgen niet anders kunnen dan de receiver terug te dragen, ik ben er wel van overtuigd dat ik dit niet had voor de herstelling van de voeding...