CiteerDie was niet defect, print bindingen en schoonmaken is standaard. Na 20 jaar trouwe dienst word het risico dat bepaalde transistoren in de voeding en power management steeds slechter worden en ineens kapot schieten.
Elko's worden steeds trager, en bij elna worden ze minder in capaciteit. Stabiliseren dus steeds slechter. En de klank gaat achter uit zowel hoog al laag.
Die was wel defect. Hij deed het niet meer dus dan is hij defect. Dat hij defect is door standaard dingen die door de tijd versleten zijn is dan leuk om te weten. Hij is defect geraakt door kortsluiting (?) in één van mijn luidsprekers. Althans, dat is mijn conclusie. Hij had schijnbaar dat 'zetje' nodig om defect te raken.
De PM82 van de topic starter kan ook door de tand des tijds zijn aangetast.
CiteerProbleem met de meeste van dat soort reparateurs is dat ze alleen vervangen wat defect is.....
Waarom is dat een probleem? Ik zou niet gelukkig worden als mijn dealer dingen aan mijn auto gaat vervangen die niet kapot zijn.
Mijn ervaring is dat ze mijn versterker en CD speler hebben gerepareerd en dat ze
beter zijn gaan klinken. Dan hebben ze toch goed werk afgeleverd?