Totem Beak

Gestart door Whisper.nl, augustus 31, 2011, 22:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: Whisper.nl op september 01, 2011, 20:50:55
Citaat van: xander32 op september 01, 2011, 20:44:15
Citaat van: SMarcel op september 01, 2011, 20:13:40
Hallo forummers,

De optie om zoiets zelf na te maken is reeds door meerdere geopperd en ook al door enkele techneuten uitgeprobeerd.
Zonder wezenlijk succes want het schijnt dat dit zo verrekte nauwkeurig luistert dat dit niet te doen is. Neem alleen al de ribbeltjes, die zitten er niet voor niks op anders had men dit wel glad gedraaid.

Dan nog de kromming en aantal graden waarin de Beak is gedraaid en ook in de binnenkant.

Natuurlijk is dit item ook regelmatig op een beurs, waar Totem vertegenwoordigd was, besproken en werd dit ook nadrukkelijk bevestigd qua nauwkeurigheid en dat het (natuurlijk zeggen ze dat) ondoenlijk is om te kopiëren.

Groeten,

Marcel
Dan toch maar massaal aan de Aldi deurstoppers 8-).


Sander.

Bij de eerst volgende M&G gaan we dat dan zekers even uitproberen.

Neem jij de deurstoppers mee ??

Groet Whisper
Haha ... ik kom niet bij de Aldi, dus helaas.


Sander.

SMarcel

Citaat van: cz79 op september 01, 2011, 20:43:15
OK, maar op een aantal US en AUS forums geven ze al te kennen dat nagenoeg dezelfde resultaten kunnen worden behaald met enkel een paar 'quarters' en 'dimes'. Ik snap ook wel dat een vertegenwoordiger van Totem zegt dat dit nagenoeg onmogelijk is om na te maken.......maar aan de andere kant als diverse mensen het al hebben geprobeerd zonder resultaat wat kan ik daar dan van zeggen.

Ik denk dat het een lucky shot zal zijn of iets lukt of niet.

En dan natuurlijk het belangrijkste wat bij een tweak hoort en dat is "ergens in geloven". Een hoop mensen horen dingen omdat anderen zeggen dat ze dat horen.

Ik denk dat ik het eens met eierdopjes ga proberen, daar heb ik er nog 8 van en dan als extra doe ik de kogellager kogels er in. en dan laat ik Katharina (mijn vrouw en vriendin) zeggen dat zij wel degelijk verschil hoort. :schater:

Groeten,

Marcel

Whisper.nl

Tip: mischien eens bovenop de speakers ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Katharina of de eierdopjes? :schater:

SMarcel

Citaat van: Whisper.nl op september 01, 2011, 21:03:09
Tip: mischien eens bovenop de speakers ??

Groet Whisper

Ja, dat bedoelde ik ook, i.p.v. onder de speaker, er nu eens op zetten en dan een beetje schuiven tot ik de juiste sound te pakken heb. :yes:

Groeten,

Marcel

cz79

Leuke tweak welke je niet veel geld kost, baadt het niet dan schaadt het ook niet!

SMarcel

Citaat van: cz79 op september 01, 2011, 21:06:59
Katharina of de eierdopjes? :schater:

Dat was nou één van de redenen waarom ik die eierdopjes er onderuit heb gehaald want dat was geen succes, met Katharina daar bovenop stond het helemaal niet meer stil HB.

cz79


SMarcel

Het is zelfs door enkelen zover doorgevoerd dat ook de apparatuur op deze eierdopjes kwam te staan. Moet je dan eens proberen om je versterker of ander apparaat aan te drukken. Geen succes.

Groeten,

Marcel

Whisper.nl

Citaat van: SMarcel op september 01, 2011, 21:12:30
Citaat van: cz79 op september 01, 2011, 21:06:59
Katharina of de eierdopjes? :schater:

Dat was nou één van de redenen waarom ik die eierdopjes er onderuit heb gehaald want dat was geen succes, met Katharina daar bovenop stond het helemaal niet meer stil HB.

wel een strakkere bas zeker ??

maar eh we dwalen nu wel erg ver van de topic af.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

SMarcel

Ja, jij hebt gelijk.

Maar ik denk dat het voor dit geld gewoon proberen is want ik geloof dat die eierdopje ongeveer 1 euro kosten en die kogels zul je bij de beter ijzerwaren winkel moet aanschaffen.
Dat zal waarschijnlijk het duurste zijn in deze tweak.

Probeer en gij zult ervaren!

Groeten,
Marcel

cz79

Ik ken wel eierdopjes maar als je daarna een kogeltje in legt van ca 12mm dan verdwijnt deze in het eierdopje, welke gebruik jij dan?

SMarcel

Citaat van: cz79 op september 01, 2011, 21:24:37
Ik ken wel eierdopjes maar als je daarna een kogeltje in legt van ca 12mm dan verdwijnt deze in het eierdopje, welke gebruik jij dan?

Bij de HEMA verkopen ze van die RVS dopjes. Ik heb nog wat foto's opgedoken waar deze onder de speakers zitten.




Nu heb ik dit Belgisch hardsteen.




Groeten,

Marcel

SMarcel

Sorry, maar dit is eigenlijk de verkeerde topic, er is er een die juist over deze eierdopjes gaat en niet in deze over de Beak.

Groeten,

Marcel

cz79

OOOooooh die, nu snap ik het