Marantz 1060

Gestart door i2Paq, augustus 28, 2011, 15:56:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

i2Paq

Eerst natuurlijk even menig topic gelezen over deze Marantz.

Als ik de foto en de specs. bekijk dan denk ik "Wat een lekkertje"  :kwijl:

Morgen krijg ik er 1, als het goed is tenminste.

Hij schijnt nog te werken, ziet er goed uit, dus ik ben benieuwd.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SMarcel

Gaat lekker bij jou i2paq, straks kun je met een aanhanger vol naar HAL9000 :schater:.

Groeten en tot morgen,

Marcel

i2Paq

Citaat van: SMarcel op augustus 28, 2011, 19:56:14
Gaat lekker bij jou i2paq, straks kun je met een aanhanger vol naar HAL9000 :schater:.

Groeten en tot morgen,

Marcel

Komt bij een kennis vandaan, die heeft hem op zolder staan.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel


[/quote]

Komt bij een kennis vandaan, die heeft hem op zolder staan.
[/quote]

Zo'n zolder zoek ik ook nog. Altijd interessant.

Groeten,

Marcel

i2Paq

Citaat van: SMarcel op augustus 28, 2011, 20:33:32


Komt bij een kennis vandaan, die heeft hem op zolder staan.
Citeer

Zo'n zolder zoek ik ook nog. Altijd interessant.

Groeten,

Marcel

Hij was er vandaag en zag mijn "oude" Marantz spullen staan en zei "ik heb ook nog wat van Marantz staan op zolder".

Dus ik vraag "wat?"

Hij: Een "1060" (Wist hij zeker) en een tuner. "Mag je wel hebben, staat er anders maar".

:roll:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

De 1060 is binnen, ziet er prachtig uit, geen krasjes oid. en werkt ook.
Alleen de aan/uit schakelaar "plakt" een beetje bij het uitzetten.

Geen kraakje niks als je aan de potmetertjes draait.

Hij heeft er een 104 tuner bij, ook deze ziet er prachtig uit.
Er zit een soort van plastic bescherming voor het front van de tuner.
Even een antenne er aan gehangen en zowaar, muziek  HB
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Nou, kom maar op met die foto's want nu maak je ons wel heel erg nieuwsgierig.

Groeten,

Marcel

i2Paq

Picture says it al!  :-D
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Ayreon

Wauw! kijk het blinken!!!!  hello

Veel plezier ermee!  :lol:

robbe_15

Prachtige set I2pacq,

Heb er ook en samen met de 112 tuner...gered van het stort. Dankzij deze website..en vooral HAL weer tot leven kunnen wekken en het resultaat is fantastisch.  :mrgreen:

i2Paq

Citaat van: robbe_15 op augustus 30, 2011, 20:12:19
Prachtige set I2pacq,

Heb er ook en samen met de 112 tuner...gered van het stort. Dankzij deze website..en vooral HAL weer tot leven kunnen wekken en het resultaat is fantastisch.  :mrgreen:


Zo, die is ook mooi!

Wat is het verschil tussen de 104 en de 112 (lol, 8) precies?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

robbe_15

Het exacte verschil tussen de 104 en 112 weet ik niet. Heb hier ergens gelezen dat de 112 beter zou zijn dan de 104 of 105.
Allen zijn het mooie tuners.

Cornelis1921

#13
 byebye :yes: Ben ooit de gelukkige (mede)eigenaar geweest van het kleinere broertje, de PM1030. Staat nu in de opslag bij mijn moeder in IJmuiden en gaat t.z.t. naar HAL9000 om mogelijk daarna een nieuwe eigenaar te krijgen.

@HAL9000, door omstandigheden is mijn moeder op dit moment 'not on speaking terms' met mij, dus de afdracht van de PM1030 is tot nader order vertraagd. Helaas...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *