Citaat van: John Wx op augustus 20, 2011, 20:51:45
nou persoonlijk denk ik dat de 5010 een mooiere speler is als de 6003/4 mooi loopwerk goed gebouwd mooie converter er is niks mis mee
als je het over plat heb is er iets niet goed met de cd speler
Dag John, vandaag had mijn NAD veel minder kuren (geen gekraak meer en slechts 1 keer geen nummer gevonden) en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Kenwood DP5010 eens rustig met de NAD te vergelijken. Plat mogen we interpreteren als geen "reliëf", d.w.z. het geluid is meer achteruitgetrokken dan bij de NAD. Het komt niet naar voor. En wat ik ook al hoorde: het laag gaat niet zo diep en hij klinkt 'hard' (minder beleving in de muziek).
Volgens mij scheelt er niets aan het toestel hoor. Ik vind deze verschillen heel normaal. Als er iets mis is, zou het misschien wat stof op de lens zijn...
Blinde test? Ik vrees dat dit niet mogelijk is. Ik kom er al jaren, en de eigenaar laat me met rust en ik trek m'n plan in zijn luisterruimte. Het zou me ook storen mocht er een verkoper naast me staan. Maar ik moet dus zelf de ingang kiezen, CD inleggen en speler starten.