Mijne heren ...Het laatste bericht hier over.Was niet de bedoeling alles hernieuwd te ervaren....
Duidelijk is er een gat in het beleven van audio;door technicus en audiophilen..
Toen ik een hifi zaak had...Kwam de humor van de verkoop staf..en het zuur van de techno staf.
De ene komt van venus de ander van de maan.
En bekend is ook op dit forum het verschil van die luisteraar die graag de proef op de som nemen,
en de meet linten.En forumleden die nergens maar ooit een verschil horen in kabels ect ect
Middels vergelijken van allerlei audio spul....of Tweaks ( Weten jullie het nog houten blokjes..)
En dan een oordeel geven met hun oren ? of toch niet.,Nog een voorbeeld.Werd een keer uitgenodig door het
Philips Natlab,om te luisteren naar een in hun ogen super vlakke luidspreker kwa ferquentie karakterstiek.
Ik vond het nergens naar klinken...Techno boys in de stress...Maar alles is zo volkomen glad ect ect..
Met andere worden meten is niet
alles.in kombinatie met horen wel.
Goed we gaan nu het vergelijk doen.En alles is te zien op you tube...Ook de vraag daar te reageren..
Ik zit nu op het eiland Elba...Maaaaaar ban niemand op de site van you tube.
Wil je toch ,ondanks alles het mee maken...boederij het sneul rode hert 11 afoort (als gast van het de AVMN)