Citaat van: WimPeu op augustus 20, 2011, 12:30:57
Snap de oproep niet zo.
Op het andere forum was al aangegeven dat er een beperkt aantal mensen in je luisterruimte kunnen. Het hele initiatief komt van het Hifi forum. Lijkt me dat je daarmee je kamer al kunt vullen. Waarom dan nog meer mensen uitnodigen? Gaan er dan steeds groepjes van 4 of 5 naar binnen? Een hele logistieke organisatie wordt het op deze manier. Lijkt me dat je ook niet binnen 5 minuten klaar bent.
Het wordt er allemaal niet overzichtelijker van.
Je junt het ook gewoon thuis doen. De meesten die zich inmiddels hebben aangemeld geloven toch zowiezo wel dat bv een PM7001 minder goed doet dan zijn eigen Ref Marantz ed spullen. Of zijn daar toch twijfels over?
Kortom wat is het nut eigenlijk?
het is meer een test denk ik na alles te hebben gelezen en gevolgd te hebben op de voet om te ontkrachten dat een versterker van 200 euro net zo goed is als een veel maal duurdere Marantz
ik ben er wel van overtuigd dat je met een goed gebouwde Sony van 200 euro heerlijk kan genieten
maar of dat ook op die Blumenhofen gaat (in principe wel met 97db zelfs me gsm kan het aansturen) wil ik wel is meemaken alleen toen kwam de discussie wel graag wetenschappelijk onderbouwen met een schakelkast etc etc. zie de bestseller op het hififorum
alleen het gaat daar helemaal niet meer om een test of wat dan ook maar meer wellus nietus en op de man etc. en op woorden pakken
wel erg interessant hoe mensen kunnen omdraaien in 2 berichten qua stemming