Tantaluskwelling: Marantz SA-KI Pearl --> SA15S2 Black Edition

Gestart door jowa, juli 28, 2011, 21:15:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jowa

Wie zegt dat ik een PM-11 wil?

Ik wil graag m'n CD-speler vervangen, ben nl heel erg te vreden met de Densen vv en ev's.
Die houden het nog wel een jaartje of wat uit in mijn set-up.

Kwam nog een leuke test tegen over de SA-11S2 vs de SA-KI Pearl:
Klik

De SA-KI is nu zo'n €500 duurder dan een SA-15S2, beide zijn nu in de uitverkoop. Voornaamste verschillen:
- verkoperd chassis;
- andere componenten, zoals gewend bij een KI of SE versie;
- dikkere bovenplaat om trillingen tegen te gaan;
- zwart zijde kleur, vind ik mooier dan zilver of goud.

Ik ga er nog wat nachtjes over slapen, want dat rationaliseerd zo lekker  :evil:

JohnWx

ik zou het alleen doen in combi met de pearl amp maar dat is mijn mening


en lekker geslapen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Ook hele mooi spullen hoor die KI-pearls
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Ik meen ergens gelezen te hebben dat de SA15s1 ook een verkoperd chassis heeft?

JohnWx

Citaat van: cz79 op juli 29, 2011, 13:29:13
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de SA15s1 ook een verkoperd chassis heeft?

zit jij niet nog steeds in de kabel scene op dit moment  8-) :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Nee joh daar ben ik tioch al zeker weer drie weken uit, het is SILTECH  pompom pompom pompom

JohnWx

Citaat van: cz79 op juli 29, 2011, 14:01:05
Nee joh daar ben ik tioch al zeker weer drie weken uit, het is SILTECH  pompom pompom pompom

gelukkig  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Pakt bij mijn set heel aardig uit, veel beter dan de MIT.
Vanavond ga ik even testen met een Siltech MXT interlink tussen CD en Pre, even kijken of dat wat toevoegt (of niet...)

jowa

De SA-KI Pearl is het niet geworden, paar nachtjes slapen heeft geholpen  :zzz:.
Daarnaast het volgende van een zeer betrouwwbare bron vernomen:

Er komt over een maand of twee (drie) een nieuwe Marantz speler uit (limited edition) in een sa-15 behuizing in het zwartpompom

Lijkt wel of ze meelezen bij Marantz  :-D

JohnWx

Citaat van: jowa op augustus 17, 2011, 14:03:46
De SA-KI Pearl is het niet geworden, paar nachtjes slapen heeft geholpen  :zzz:.
Daarnaast het volgende van een zeer betrouwwbare bron vernomen:

Er komt over een maand of twee (drie) een nieuwe Marantz speler uit (limited edition) in een sa-15 behuizing in het zwartpompom

Lijkt wel of ze meelezen bij Marantz  :-D

ze gaan het snappen op de marketing
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Citaat van: jowa op augustus 17, 2011, 14:03:46
De SA-KI Pearl is het niet geworden, paar nachtjes slapen heeft geholpen  :zzz:.
Daarnaast het volgende van een zeer betrouwwbare bron vernomen:

Er komt over een maand of twee (drie) een nieuwe Marantz speler uit (limited edition) in een sa-15 behuizing in het zwart pompom

Lijkt wel of ze meelezen bij Marantz  :-D

Die was er toch al in de vorm van de KI-Pearl. Dat was toch ook een SA15 in het zwart in een LE uitvoering....what's new?  :-o
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Zou ik ook zeggen, maakt mij niets uit. Deze gaat een heel stuk minder zijn qua prijs vergeleken met de SA-KI Pearl.

WimPeu

Wat zou ie moeten gaan kosten dan. De prijs van een gewone SA15s2?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32