vrouwen

Gestart door rudolf, juni 27, 2011, 13:51:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm

Feit blijft wel, dat vrouwen (over het algemeen genomen...) een beter gehoor hebben  :angel:

Whisper.nl

Citaat van: rudolf op juni 27, 2011, 23:06:50
O ja ik ben gelukkig getrouwd trouwens en heb geen hekel aan vrouwen.

Je probeert gewoon wat ervaring op te doen.
Hoe koop ik een prachtige Marantz set met snoeren en boxen,
met zo min mogelijk gezeur bedoel je toch.  ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Citaat van: jrm op juni 28, 2011, 12:21:22
Feit blijft wel, dat vrouwen (over het algemeen genomen...) een beter gehoor hebben  :angel:
Dat komt omdat mannen hun vrouwen vaak niet wíllen horen.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

jrm


Janver

Die sa7 moet ingebouwd worden in een witte Apple kastje. Op de ene of andere manier trekt Apple wel vrij veel vrouwen aan.

Voor de rest geven veel vrouwen wel veel om muziek maar niet om kwaliteit van het geluid.
Hier kan uw reclame staan!

vielzweck

#20
Citaat van: Janver op juni 28, 2011, 15:07:21
Die sa7 moet ingebouwd worden in een witte Apple kastje. Op de ene of andere manier trekt Apple wel vrij veel vrouwen aan.

Voor de rest geven veel vrouwen wel veel om muziek maar niet om kwaliteit van het geluid.

De meeste mannen ook niet  :-)

Audiogroep als maatstaaf nemen zoals in een eerdere bijdrage is tricky. Maar misschien is het wel eens serieus onderzocht.
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

rudolf

We moeten zorgen dat de vrouwen vrij vroeg in hun leven in aanraking komen met hifi.
Barbie moet een sa7 in handen krijgen en geen paard,Ken is er al,geen ken I

Op latere leeftijd willen ze dan hun droom waarmaken en een topset kopen.
Wat is nu ons belang?

Voor marantz verdubbelt de afzet,dus de prijzen kunnen omlaag,afzet 2 keer zo groot prijs 2 keer zo laag?redelijk toch? byebye

Om dit in gang te zetten lijkt het me handig om in de forum winkel Barbies te gaan verkopen met een sa7 in de handen.
Volgens mij is er dan nog een kans dat ik op 65 jarige leeftijd een topmodel in huis heb hello

iedereen voor? of denk ik te simpel :oops:

Mexicaanse Hond

Citaat van: rudolf op juni 29, 2011, 10:59:06
iedereen voor? of denk ik te simpel :oops:
Een echte man koopt gewoon wat hij wil en heeft lak aan achtergrondruis (gekwek van de vrouw in jip- en janneketaal  :wink: )
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cadfael

Mijn vriendin kijkend in het foldertje van Avantgarde: "Die vind ik echt wel de mooiste".

Deze dus: http://audio-life.nl/avantgarde/trio

nopompom ...alleen nu de centen nog....

Met onze huidige speaker vond ze de 'duurdere' er ook beter uitzien, dus dat was wel handig eigenlijk.

maar even zonder gekkigheid, ze is zelf ook erg kritisch qua geluid als muzikant zijnde, dus haar beoordeling op het luisteren weegt ook wel zwaar mee :)
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

Vlearmoes

Vindt ik meer iets voor op een vrachtwagen  :-D
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

SMarcel

Ik mag mij gelukkig prijzen met een vrouw die ook interesse heeft in HiFi, maar die ook een beetje de rem er bij mij op weet te houden.

Als ik namelijk mijn (koop) gemoed z'n gang liet gaan was er geen ruimte meer in huis waar geen HiFi stond maar dat kan nu niet omdat dit toch in redelijkheid wordt getemperd.
Alle beschikbare ruimte wordt namelijk al ingenomen door damesschoen (nee, niet de mijne) en handtassen (nee, ook niet de mijne). Dus blijft er weinig over :schater:
Nee hoor, dat valt wel mee, maar als ik iets moois van HiFi zie, dan wordt het beheersen heel erg moeilijk om niet meteen te gaan graaïen. Ik wordt dan redelijk in bedwang gehouden.

Mijn vrouw gaat zelfs graag mee naar een audio beurs om daar rustig te genieten van wat audioland allemaal te bieden heeft.

En dan offer ik mijzelf wel weer op om eens met haar mee te gaan naar Hunkemöller of Livera om te kijken wat die allemaal te bieden heeft, ook daar kan ik uren van genieten :yes:.

Groeten,

Marcel

Whisper.nl

Citaat van: SMarcel op augustus 26, 2011, 14:37:57

En dan offer ik mijzelf wel weer op om eens met haar mee te gaan naar Hunkemöller of Livera om te kijken wat die allemaal te bieden heeft, ook daar kan ik uren van genieten :yes:.

Groeten,

Marcel

ik snap de hint   notworthy

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

SMarcel

Ik was nog een belangrijk detail vergeten te vertellen, van die paar uur "opoffering" valt thuis ook nog lang na te genieten. :yes:

Ik heb een vrouw waar de afkorting WAF geen betrekking op heeft, in de audio wereld bedoel ik dus.

Groeten,

Marcel


Cornelis1921

Citaat van: Cadfael op augustus 26, 2011, 14:05:41
Mijn vriendin kijkend in het foldertje van Avantgarde: "Die vind ik echt wel de mooiste".

Deze dus: http://audio-life.nl/avantgarde/trio

nopompom ...alleen nu de centen nog....

Met onze huidige speaker vond ze de 'duurdere' er ook beter uitzien, dus dat was wel handig eigenlijk.

maar even zonder gekkigheid, ze is zelf ook erg kritisch qua geluid als muzikant zijnde, dus haar beoordeling op het luisteren weegt ook wel zwaar mee :)
Van welke afdeling is Uw vrouw: klassiek, jazz...?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Sander

Citaat van: Cornelis1921 op augustus 28, 2011, 21:03:11
Citaat van: Cadfael op augustus 26, 2011, 14:05:41
Mijn vriendin kijkend in het foldertje van Avantgarde: "Die vind ik echt wel de mooiste".

Deze dus: http://audio-life.nl/avantgarde/trio

nopompom ...alleen nu de centen nog....

Met onze huidige speaker vond ze de 'duurdere' er ook beter uitzien, dus dat was wel handig eigenlijk.

maar even zonder gekkigheid, ze is zelf ook erg kritisch qua geluid als muzikant zijnde, dus haar beoordeling op het luisteren weegt ook wel zwaar mee :)
Van welke afdeling is Uw vrouw: klassiek, jazz...?

19ohm...... Daar mogen wel een paar flinke eindversterkertjes aan om die schatjes te laten zingen zeg!
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink